۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۰۲۱۳۰
رییس اتحادیه علمای اهل سنت لبنان:

انفجارهای تروریستی قلب تپنده مقاومت را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه علمای اهل سنت لبنان انفجارهای تروریستی واقع شده در ضاحیه جنوبی که منطقه‌ای شیعه نشین است را محکوم کرد.
شيخ احمد نصار رييس اتحاديه علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد نصار، رییس اتحادیه اسلامی اهل سنت لبنان با صدور بیانیه‌ای، انفجارهای تروریستی در ضاجیه جنوبی لبنان را محکوم کرد.

 

وی در بیانیه خود آورده است: دشمنان تکفیری با این اقدام جنایتکارانه سعی کردند قلب تپنده مقاومت را در لبنان نشانه بگیرند. مقاومتی که عزت و سربلندی آن در تمام ارکان جامعه لبنانی مشهود است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: پاسخ این جنایت‌ها تنها اتحاد هر چه بیشتر صفوف مردم است و ملت مقاوم وهوشیار لبنان می توانند با بصیرت و وحدت کلمه‌ای که دارند این بار هم نقشه شوم دشمن را خنثی کنند.

 

شیخ نصار تصریح کرد: کینه و بغض دشمنان تکفیری و وهابی نسبت به مردم لبنان و رعایت شدن اصل همزیستی مسالمت آمیز در این کشور بوده است که موجب شده این عناصر افراط گر چنین جنایتی را رقم بزنند و تعداد زیادی از مردم بی گناه را به خاک  خون بکشند.
 
رییس اتحادیه علمای اهل سنت لبنان در پایان خاطر نشان کرد: فتنه مذهبی آخرین تیری است که دشمن در اختیار دارد اما مردم هوشیار  لبنان و به ویژه مردم ضاحیه جنوبی فریب این دسیسه را نمی خورند و عزمشان را بیش از پیش برای مبارزه با دشمن تکفیری و صهیونیستی جزم می کنند.

 

گفتنی است، شب گذشته دو انفجار مهیب در محله برج البراجنه در منطقه شیعه‎نشین ضاحیه، واقع در جنوب بیروت رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، این دو انفجار 43 کشته و 239 زخمی بر جای گذاشته است و گروه داعش مسئولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته است./1321/
ب903/د

ارسال نظرات