۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۰۲۱۵۸
یکی از روحانیان لبنان:

انفجارهای تروریستی ضاحیه جنوبی بر شمار رزمندگان مقاومت می‎افزاید

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای صور لبنان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی ضاحیه بیروت، تاکید کرد که این اقدامات نشانگر خشم دشمنان صهیونیستی و تکفیری از اقدامات ارزنده رزمندگان مقاومت است.
شيخ علي ياسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان، در پیامی انفجارهای تروریستی واقع شده در ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد و گفت: فارغ از این اتفاق تلخی که رخ داد، حفظ اتحاد مردم پس از این انفجارها نشان از افزایش بصیرت و دشمن شناسی مردم دارد.

 

وی افزود: این اقدامات تروریستی از پیش طراحی شده بر خلاف تصور دشمنان لبنان موجب تقویت ایمان و اراده حامیان مقاومت می شود و بر شمار رزمندگان جان بر کف این محور مقدس می افزاید.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: این انفجارها نشان می دهد که خط مشی مقاومت در مبارزه با دشمن صهیونیستی و تکفیری درست بوده است؛ چرا که دشمنان تکفیری و صهیونیستی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به محور مقاومت به کار گرفته اند.

 

رییس جمعیت علمای صور لبنان تصریح کرد: هوشیاری مردم لبنان هموراه بر نقشه‌های فتنه افروزانه کسانی که بویی از دین و انسانیت نبرده اند فائق آمده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم مقاوم لبنان به خوبی می دانند که هدف دشمنان آنان بر هم زدن آرامش و امنیت و به ویژه اتحاد ملی و اسلامی است. از این رو با حفظ اتحاد و همبستگی سد مستحکمی را در برابر نقشه‌های شوم استعمارگران ایجاد کرده اند.

 

گفتنی است، شب گذشته دو انفجار مهیب در محله برج البراجنه در منطقه شیعه‎نشین ضاحیه، واقع در جنوب بیروت رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، این دو انفجار 43 کشته و 239 زخمی بر جای گذاشته است و گروه داعش مسؤولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته است./1321/ب901/د

ارسال نظرات