۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۰۲۱۸۸
نمایشگاه مطبوعات؛

معاون سیاسی وزارت کشور: دولت خود را موظف به اجرای دستورات رهبری می‌داند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی وزارت کشور با بیان این‌که دولت خود را موظف به اجرای دستورات رهبری می‌داند، گفت: دولت خارج از ضوابط نظام حرکت نمی‌کند.
محمدحسين مقيمي محمدحسين مقيمي

محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور امروز جمعه با حضور در غرفه خبرگزری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به مسأله برجام، گفت: برجام یک اقدام ملی و کشوری است.

 

 

 

وی افزود: مسأله برجام از ابتدا تا انتها با هماهنگی صورت گرفته است و به گونه‌ای نبود که گروهی سرخود کاری را انجام دهند و تصمیمی بگیرند.

 

 

 

 

معاون سیاسی وزارت کشور اظهار کرد: در مسأله برجام توافقاتی شده است که بایستی ما اطمینان پیدا کنیم که طرف مقابل به تعهداتش عمل بکند و نامه‌ای که مقام معظم رهبری در ارتباط با مصوبات شورای عالی امنیت ملی مرقوم فرمودند کاملا مشخص شده است و دولت هم خود را موظف می‌داند که دستورات و رهنمودهای رهبر انقلاب را اجرایی کند.

 

 

 

مقیمی با بیان این‌که دولت جمهوری اسلامی هیچ گاه خارج از ضوابط نظام حرکت نمی کند، ادامه داد: دولتمردان از مسؤولان و معتقدان این نظام بوده و به مسأله نفوذ دشمن توجه دارند و تلاش شان خدمت به نظام اسلامی است.

 

 

وی با اشاره به این‌که دولت در مسأله برجام به گونه‌ای عمل کرده است که راه برگشت وجود داشته باشد، بیان داشت: در بحث برجام همه افراد جامعه اعم از مردم و مسؤولان باید کمک کنند تا دولت بتواند برجام را به خوبی پیش ببرد./907/پ200/ج

ارسال نظرات