۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۳۰۲۲۲۱
یکی از علمای اهل سنت لبنان مطرح کرد؛

ارتباط انفجارهای ضاحیه جنوبی با انتفاضه سوم و کشف شبکه جاسوسی صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی ضاحیه لبنان، تاکید کرد که این اقدامات ضد بشری نشان از به بن رسیدن دشمنان است.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی انفجارهای تروریستی شب گذشته در ضاحیه لبنان را محکوم و بیان کرد: این دو انفجار که از سوی تکفیری‌ها به وقوع پیوست و مردم بی گناه را مورد هدف قرار داد، نشانگر به بن رسیدن دشمن صهیونیستی است.

 

وی افزود: عناصر تکفیری به حدی از جنون رسیده اند که بدون توجه به دین، اخلاق و انسانیت اقدامات ضد بشری انجام می دهند.

 

این عالم اهل سنت تاکید کرد: این انفجارهای تروریستی پس از شروع انتفاضه سوم فلسطین و دستگیری یک شبکه جاسوسی صهیونیستی در جنوب صورت گرفت. این حادثه نشانگر ارتباط گسترده رژیم صهیونیستی با عناصر تکفیری است.

 

شیخ منقاره تصریح کرد: وحدت ملی و اسلامی در لبنان می تواند نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند و امت عربی و اسلامی با کنار گذاشتن اختلافات داخلی و وحدت کلمه می توانند سد مستحکمی در برابر اقدامات ایجاد کنند تا دشمنان اسلام نتوانند از اختلافات مذهبی مسلمانان سوء استفاده کنند.

 

وی در پایان از نهادهای امنیتی و نظامی خواست که فعالیت خود را در زمینه رصد تحرکات دشمن در داخل و خارج از مرزهای لبنان بیشتر کنند تا این امت رنج دیده دیگر شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشند.


گفتنی است، شب گذشته دو انفجار مهیب در محله برج البراجنه در منطقه شیعه‎نشین ضاحیه، واقع در جنوب بیروت رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، این دو انفجار 43 کشته و 239 زخمی بر جای گذاشته است و گروه داعش مسؤولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته است./1321/ب901/د

ارسال نظرات