۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۳۰۲۲۳۰
یک سایت صهیونیستی:

ناتو و ترکیه بحران سوریه را به وجود آوردند

خبرگزاری رسا ـ یک سایت صهیونیستی در ابتدای شورش‎‏ها در سوریه اعلام کرد که ناتو و ترکیه در نظر دارند با ثبت نام و نیروگیری از مسلمانان افراطی در سراسر دنیا شورشیان سوریه را علیه دولت این کشور تقویت کنند.
تروريستهاي سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که رسانه های غربی، دولت سوریه را به سرکوب تظاهرات مردمی در سال 2011 متهم می کنند، اخیرا گزارش هایی از طرح ریزی و توطئه برای آشوب در کشور سوریه از سوی آمریکا خبر می دهد. به طوری که کارشناسان تظاهرات سال 2011 در سوریه را نه یک جنبش اعتراضی بلکه شورشی مسلحانه و با طرح ریزی آمریکا، اسرائیل و متحدان مرتجع آنان برای حمایت از تروریست ها می دانند.

 

به اعتراف منابع اطلاعاتی صهیونیستی، از اولین روز آغاز تظاهرات در سوریه، نیروهای افراطی و ارتش آزاد به اصطلاح اسلام گرا، از سوی نیروهای ناتو و ترکیه تجهیز شده و آموزش دیدند.

 

دبکا فایل، سایت خبری امنیتی صهیونیستی در ماه آگوست سال 2011، نوشت: مرکز فرماندهی ناتو در بروکسل نیروهای عالیرتبه ترکیه در حال طرح ریزی برای برداشتن اولین گام نظامی خود در سوریه هستند. این گام، تسلیح شورشیان با سلاح های ضد تانک و ضد هلی کوپتر رژیم بشار اسد است که در حال سرکوب تظاهرات هستند.

 

دبکا فایل در مقاله خود می افزاید: کارشناسان ناتو در حال بررسی صدور تعداد زیادی سلاح ضد تانک، ضد هلی کوپتر، خمپاره و مسلسل های سنگین به سوریه هستند تا نیروی زرهی دولت را زمین گیر کنند.

 

این ابتکار و طرح که با همکاری عربستان سعودی و قطر آغاز شد، شامل نیروگیری های سازماندهی شده هزاران نیروی افراطی بود و خاطره ثبت نام به اصطلاح مجاهدین برای کمک به جهاد راه اندازی شده از سوی سازمان سیا در افغانستان علیه شوروی سابق بود.

 

آنچنان که در ادامه مقاله دبکا فایل می آید: منابع ما از بروکسل و آنکارا همچنین گزارش می دهند که درباره جنبشی برای ثبت نام هزاران داوطلب مسلمان در کشورهای خاورمیانه و نیز مسلمانان سراسر دنیا گفت وگو شده است تا [به اصطلاح] مسلمانان برای کمک به جنبش مسلحانه مردم سوریه علیه رژیم این کشور بشتابند. ارتش ترکیه نیز به این داوطلبان جای داده و ورود آنان به خاک سوریه را تامین می کند./847/ب902/د

ارسال نظرات