۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۳۰۲۲۳۱
امام جمعه بیروت:

انفجارهای تروریستی ضاحیه پیامی به ساده انگاران دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی برج البراجنه، تاکید کرد که این اقدامات وحشیانه نه تنها باروهای مردم را تغییر نمی دهد بکله آنها را تقویت می کند.
سيد علي فضل الله امام جمعه بيروت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به انفجارهای تروریستی در ضاحیه جنوبی لبنان اشاره و آن را محکوم کرد.

 

وی افزود : این اقدامات تروریستی برای کسانی که نسبت به دشمن با تساهل و تسامح برخورد می کنند یک پیام جدی دارد. دشمن صهیونیستی و تکفیری بدون توجه به کشته شدن ده‌ها انسان بی گناه سعی در برهم زدن امنیت و آرامش لبنان را دارد.


این روحانی لبنانی گفت: نمی توان برای این اقدام ضدبشری هدفی را به جز قتل و کشتار تصور کرد. مزدوران تکفیری بنا بر کینه و بغضی که نسبت به مردم لبنان دارند مردم بی گناه را از پیروان مذاهب گوناگون به خاک و خون کشیدند.

 

امام جمعه بیروت با بیان اینکه تلاش دشمن بیهوده است، بیان کرد: اگر دشمنان لبنان گمان می کنند که با این اقدامات وحشیانه می توانند باورهای مردم را تغییر دهند سخت در اشتباه هستند؛ بلکه باید گفت این وقایع انگیزه مردم را در دفاع از کشور وآرمان‌های مقدس دوچندان می کند.

 

فضل الله در پایان، بر ضروت دشمن شناسی و بصیرت مردم تاکید و خاطر نشان کرد: هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان مانع بزرگی در توطئه شکاف میان آنان است این مساله به مثابه شکست برنامه های دشمن به شمار می آید./1321/ب901/د

ارسال نظرات