۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۰۲۲۶۷
فرمانده سپاه امام رضا:

مصیبت بزرگ اباعبدالله وجود خواص بی بصیرت بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مصیبت عظمی برای ابا عبدالله خواص بی بصیرتی بودند که به جای یاری امام زمان خود، ایشان را از حرکت در این مسیر نهی می کردند.
سردار نظري

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سردار نظری شب گذشته با حضور در جمع عزاداران حسینی در مسجد جامع شهر نقاب، اظهار داشت: یکی از شئونات قیام اباعبد الله، شان روشنگری وپرده برداری از حق ونشان دادن چهره واقعی معاندین بود.


وی افزود: آنچه در این محافل بعد از ابراز ارادت واحساسات به امام حسین (ع) اهمیت دارد، این است که بیاندیشیم امروز چه افرادی یا چه جریانی به یزید آن زمان شباهت دارد وچه جریانی ادامه دهنده راه اباعبد الله است.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: تشنگی اهل بیت واز دست دادن یاران در صحرای کربلا هرچند برای اباعبدالله بسیار سخت بود، اما مصیبت عظمی وجود خواص بی بصیرتی بود که به جای یاری امام زمان خود، ایشان را از حرکت در این مسیر نهی می کردند.


سردار نظری با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف ما شناخت شمر زمانه است گفت:امروز کسانی که به جان انسان ها وبه ویژه مسلمانان افتاده اند و آن ها را گروه گروه قتل عام می کنند، مصداق شمر زمانه هستند.


وی گفت:امروز رهبرمعظم انقلاب به عنوان ولی فقیه جامعه، با حرکت در مسیر ابا عبد الله، به خوبی توانسته است چهره واقعی استکباررا به مردم نشان دهد واز جنایات آن پرده برداری کند.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: متاسفانه امروز می بینیم آنچه توسط خواص بی بصیرت در کربلا اتفاق افتاد در حال تکرار است، چرا که امروز نیز عده ای به دنبال بزک کردن چهره واقعی شمر زمانه هستند.


سردار نظری با بیان اینکه آمریکا شیطانی است که شیطانک هایی همچون آل سعود را آفریده و به جان مسلمانان انداخته است، تصریح کرد: این خیانت به مردم وراه شهدا است که مبارزه آن ها با آمریکا را یک مشاجره تلقی کنیم وآن را یک دعوای معمولی بدانیم.


وی یادآورشد:مردم ایران در طول 37 سال گذشته، با اطاعت از ولی زمان خود، قدم در راه مبارزه با استکبار گذاشتند و تا امروز نیزمقاومت کرده و لحظه ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند.

 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز عده ای که حق را تحریف می کنند ومی گویند دیگر نباید در برابر آمریکا درشت گویی کنیم، بدانند که  قرآن هم در برابر دشمنان خدا درشت گو است ومی فرماید: اشداء علی الکفار.


سردار نظری اذعان داشت:امروز روحیه مقاومت مردم ایران، چشم آمریکا را کور کرده است، به طوری که دیگر جرات مقابله با ملت شهادت طلب ما رانداشته و به همین دلیل جنگ های نیابتی را در منطقه به راه انداخته است.

 

وی افزود: امروز دیگر کسی حاضر نیست زیر پرچم آمریکا بجنگد ، به همین دلیل آمریکا از راه تزویر ،شیطانک هایی مثل داعش را ایجاد کرده وبه جان مردم انداخته است.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت:حفظ روحیه انقلابی در مقابل دنیای استکبار، امروز بسیار با اهمیت است و اگر این روحیه از مردم گرفته شود، آمریکا احساس موفقیت می کند.


سردار نظری با اشاره به اینکه باید مراقب نفوذ فرهنگی وسیاسی دشمن باشیم ، گفت: نفوذ سیاسی یعنی دشمن با تبلیغات رسانه ای و عملیات روانی کاری کند که ما همان چیزی را انتخاب کنیم که خواست آمریکا بوده وکسانی را به مراکز تصمیم گیری خود بفرستیم که راه آمریکا را می رود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز باید از محرم وصفر درس بگیریم و در مسیر ولایت که امتداد مسیر عاشورا است حرکت کنیم./859/101/ب1

ارسال نظرات