۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۳۰۲۳۵۰
امام جمعه محمود آباد:

عده ای در کشور جاده صاف کن آمریکایی ها هستند/ برخی اظهارات در کشور امید کاذبی به استکبار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل با اظهارات و عملکرد خود امید کاذبی برای استکبار جهانی به وجود آوردند، گفت: این جریان های منفعل با عملکرد خود راه نفوذ دشمن به کشور را هموار می کنند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمود آباد، امروز در جمع مدیران و مسؤولان این شهرستان با بیان این که رشد هر کشوری و قرار گرفتن در طراز کشورهای مترقی و علمی به یقین به تولید علم و ثبت آثار علمی و اختراعی است، گفت: امروز نظام اسلامی در عرصه علمی به یکی از کشورهای اثرگذار در جهان تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان از پیشرفت های ایران اسلامی هراسان هستند، افزود: پیشرفت های امروز کشورمان مرهون ایستادگی، مقاومت و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پرونده سیاه آمریکایی ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: عملکرد این کشور استکباری در سه دهه اخیر علیه ملت ایران سرشار از جنایت و توطئه افکنی بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ پس از ناکامی از راهبرد براندازی و تغعیر ذائقه مردم ایران در جهت رویگردانی از آرمان های انقلاب ونظام اسلامی و پس از مأیوس شدن از فتنه ها وتوطئه های گوناگون اکنون راهبرد تعامل وارتباط مستقیم همرا با فشار را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی با اشاره به این که وزیر اسبق امور خارجه آمریکا  می گوید سیاست چماق و هویچ بوش جواب نداد و باید از طریق تعامل و ارتباط مستقیم وارد شویم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل شیطان بزرگ چهار رویکرد اساسی را در مواجه ومقابله با اراده آهنین ملت شریف ایران در دستور قرار داده است که مسؤولان ما باید هوشیار تر باشند تا فریب خدعه های آمریکایی را نخورند.

 

امام جمعه محمودآباد، مجذوب سازی با هدف لیبرالیزه کردن نظام را یکی از آن چهار راهبرد آمریکایی ها در برابر ملت ایران دانست و گفت: استکبار جهانی تلاش می کند با کمک عناصر خود فروخته و منفعل وبه خیالشان استحاله کنند.

 

وی دومین رویکرد آمریکایی ها در برابر نظام اسلامی را  اجبار با استفاده از مؤلفه ها برای تنگنا قرار دادن دولت وملت دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در این رویکرد خود با استفاده از حربه تحریم تلاش کردند اهداف و برنامه های شوم خود را عملی کنند، اما با هوشیاری و مدیریت رهبری نظام و همچنین ایستادگی و مقاومت ملت ایران نقشه آنها با شکست مواجه شد.

 

حجت الاسلام موسوی به رویکرد اکراه به عنوان سومین ترفند آمریکایی ها علیه نظام دینی اشاره کرد و گفت: در این شیوه همان تحریک وشورش با ایجاد یأس وناامیدی و تشدید اختلاف و شکاف های سیاسی و جناحی همانند فتنه 88 است.

 

وی در ادامه سخنان خود چهارمین رویکرد آمریکایی ها علیه نظام اسلامی را توطئه به کارگیری عناصری نفوذی در کشور یاد کرد و گفت: آنچه تاکنون نظام سلطه به کار بسته است به فضل الهی در تقابل با ایمان واراده پولادین ملت ایران عکس جواب گرفته است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که متأسفانه برخی ها درداخل با اظهارات و عملکرد خود امید کاذبی برای استکبار جهانی به وجود آوردند، تصریح کرد: این جریان های منفعل با عملکرد خود راه نفوذ دشمن به کشور را هموار می کنند.

 

وی با بیان این که آمریکا باری دیگر بر ایران طمع کرده است، افزود: این کشور مستکبر همه تلاش خود را در 36 سال گذشته جهت نفوذ و رخنه در کشور به کار گرفته است، اما با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

 

امام جمعه محمود آباد بر ضرورت رصد دقیق راهبردها و تاکتیک های دشمن به ویژه در حوزه تعامل، فشار، نفوذ واستحاله و ارتباط گیری تأکید کرد و گفت: آنچه شرایط پسا برجام و پیگیری قاطع هیأت نظارت بر اجرای احکام برجام اقتضا می‌کند آرامش تحت سایه ولایت و وحدت ملی است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که استحکام درونی نظام مهم‌ ترین پایه در مقابله با دشمن است، خاطرنشان کرد: در زمانی که رایحه بهشتی شهدای مدافع حرم در این روزها فضای جامعه را عطر آگین کرد بر همه ما فرض است که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، اصول مکتب امام و شهدا در جهت مصالح ملی حرکت کرده با توطئه های دشمنان به ویژه در حوزه سیاسی و فرهنگی با جدیت برخورد و مقابله کرد./950/202/ب3

ارسال نظرات