۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۲۳۵۵
مدیر مدرسه علمیه الیگودرز خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن در مدرسه علمیه فاطمیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه طلاب این مدرسه با حضور اساتید برجسته خبر داد.
برگزاري دوره آموزشي

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره های آموزشی حفظ قرآن در این مدرسه برگزار می شود.


وی با بیان این که دوره های آموزشی حفظ قرآن برای طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز از این هفته آغاز می شود، افزود: این دوره آموزشی هر هفته با حضور طلاب داوطلب برگزار می شود.


نجفی در ادامه عنوان داشت: این دوره آموزشی به همت مؤسسه قرآنی مهد قرآن در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز برگزار می شود.


وی با بیان این که در پایان دوره آموزشی از سوی مؤسسه قرآنی مهد قرآن برای طلاب مدرک معتبر صادر می شود، ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته و حافظان قرآنی برگزار می شود.


نجفی با بیان این که حفظ قرآن و تأمل در آیات الهی وظیفه مهم همه طلاب است چراکه کلام طلاب در عرصه تبلیغ با استفاده از آیات الهی اثرگذاری بیشتری دارد، تصریح کرد: شرکت طلاب در دوره آموزشی حفظ قرآن اختیاری است و با این حال مورد استقبال همه طلاب قرار می گیرد.


مدیر مدرسه فاطمیه(س) خرم آباد از برگزاری دوره آموزشی مداحی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره نیز روزهای پنج شنبه برگزار می شود.


وی در ادامه اظهار داشت: در این دوره آموزشی خواهران طلبه با شیوه های مداحی، صوت، لحن و روش های فن خطابه آشنا می شوند.


فعالیت تبلیغی 30 طلبه مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز
نجفی با اشاره به این که 30 نفر از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان الیگودرز در مدارس، حسینیه ها، ادارات و جلسات خانگی در راستای انجام فعالیت تبلیغی خویش فعالیت می کنند، عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی امری مهم در جهت ارتقای سطح علمی طلاب و موفقیت آنان در عرصه تبلیغ است.


وی با بیان این که طلاب اعزام شده در جهت انجام فعالیت های تبلیغی توانایی کافی در این زمینه را دارند، افزود: با برگزاری دوره های آموزشی تلاش می شود طلاب با روش های نوین و اثرگذار تبلیغی آشنا شوند.


مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با بیان این که طلاب با ایجاد روابطه با بانوان می توانند در ارائه مشاوره به آنها مفید باشند، گفت: حضور مبلغان نقش بسزایی در تحکیم باورهای اعتقادی مخاطب و پاسخگویی به شبهات دارند./9459/302/ب1

ارسال نظرات