۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۰۲۵۶۸
استاد حوزه و دانشگاه:

تنها راه رستگاری و رهایی از بحران‌ها بازگشت به دین و اجرای کامل آن در جامعه است

خبرگزاری رسا - استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مشکلات موجود در سطح جامعه کنونی، تنها راه رستگاری و رهایی از بحران های به وجود آمده را بازگشت به دین و اجرای کامل آن در سطح جامعه دانست.
ابوالفضل خراساني، استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ابوالفضل خراسانی، استاد حوزه و دانشگاه امروز یکشنبه 24 آبان در گفتمانی دینی که در حوزه علمیه نرجسیه رودان برگزار شد با اشاره به مشکلات امروزی جوانان و نوجوانان، دوری از دین و تبلیغات منقی دشمنان اسلام را عامل اصلی این مشکلات عنوان کرد و گفت: اجرای مبانی دینی در جامعه و ارائه آموزش های لازم به جوانان و نوجوانان سبب مرتفع شدن این مشکلات می شود.

وی در ادامه درباره شناخت افراد نسبت به دین مبین اسلام و آموزه های آن افزود: تمام مراحل زندگی انسان مربوط به دین و اعتقادات دینی آن فرد است بنابراین
 شناخت دین باید با بینش و بصیرت باشد تا انسان را به مقصد برساند.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دین اسلام همان گونه که برای عبادت و بندگی خدای متعال دستور دارد، برای زندگی دنیایی و مادی انسان ها هم برنامه دارد که یکی از برنامه ها داشتن خلق و خوی نیکو است.

وی با اشاره به تبیین سبک زندگی اسلامی ابراز داشت: برای رفع بسیاری از ناهنجاری‌هایی چون بی حجابی، عدم رعایت قانون باید از خودمان آغاز کنیم که تأکید دین هم برهمین موضوع است یعنی ابتدا خودسازی بعد دگر سازی صورت گیرد.


خراسانی با اشاره به مشکلات موجود در سطح جامعه تنها راه رستگاری و رهایی از بحران های به وجود آمده را بازگشت به دین و اجرای کامل آن در سطح جامعه عنوان کرد .


وی دین را مایه رستگاری انسانها ذکر کرد که اگر رعایت
و دستورات آن اجرا شود و هر فرد و گروهی خود را ملزم به رعایت دستورات آن کنند قطعا جامعه ای خوب و مطابق با موازین دینی خواهیم داشت.


گفتنی است، دکتر ابوالفضل خراسانی در پایان به سؤالات مطرح شده درباره  زندگی اسلامی و راهکارهای دوری از زندگی تجملاتی پاسخ داد./851/203/ب2

ارسال نظرات