۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۳۰۲۷۶۲

نام نویسی «مرکز آموزش‌های مهارتی مدیریتی دانش آموختگان حوزه‌های علمیه» آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی مرکز آموزش های مهارتی مدیریتی دانش آموختگان حوزه های علمیه آغاز شد که از شرایط شرکت در این دوره حداقل سطح 2 حوزه برای دوره های مدیریت و احکام معاملات بانکی و شرکت مستمر و تعهد به اتمام دوره است.
دوره هاي آموزشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز آموزش های مهارتی، مدیریتی دانش آموختگان حوزه برای برگزاری دوره های آموزش های مهارتی و مدیریتی از میان طلاب، دانش پژوه می پذیرد.

 

گفتنی است در این مرکز رشته های احکام معاملات بانکی، مدیریت عمومی، مدیریت مراکز فرهنگی، امنیت اطلاعات، خوشنویسی، رایانه عمومی، مدیریت وبلاگ و مدیریت سایت و تولید محتوا برگزار می شوند.

 

از شرایط شرکت در  این دوره حداقل سطح 2 حوزه برای دوره های مدیریت و احکام معاملات بانکی و شرکت مستمر و تعهد به اتمام دوره است.

 

امتیازات این دوره برگزاری دوره به صورت کار گاهی و مستمر، بهره گیری از اساتید مجرب، اعطای گواهینامه پایان دوره، اولویت در معرفی و به کارگیری درسازمانها و نهادها توسط دفتر دانش آموختگان است.

 

علاقه مندان جهت نام نویسی در این دوره آموزشی نام و نام خانوادگی و عنوان دوره مورد نظر را به سامانه پیامکی 3000123035 ارسال کنند و یا به نشانی قم خیابان شهدا (صفاییه)، خیابان ممتاز، کوچه شماره 5، پلاک 32، طبقه دوم مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است؛ زمان نام نویسی از 24 تا 30 آبان ماه و شروع دوره از 15 آذرماه است./1324/د101/ف2

ارسال نظرات