۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۰۲۸۶۰

برگزیدگان مسابقات قرآنی سپاه عاشورا معرفی شدند

خبرگزرای رسا ـ برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در سطح سپاه استان آذربایجان‌شرقی در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم معرفی شدند.
مسابقات قرآن سپاه عاشورا

علی گل‌محمدی، مدیر قرآن، عترت و نماز روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: همزمان با سالگرد کوچ عارفانه بزرگ مفسر جهان اسلام، علامه طباطبایی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در سطح سپاه استان با حضور قاریان، حافظان، اساتید و چهره های شاخص قرانی برگزار شد.


وی با اشاره به استقبال بی سابقه پاسداران از این مسابقات که در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم برگزار شد، خاطرنشان کرد: در رشته حفظ کل، به ترتیب برادران پاسدار رسول تقی خواه مقام اول و در حفظ 15 جزء حسن وحید رضایی به مقام اول و در حفظ 10 جزء ابوالفضل فرضی، مقام اول و در حفظ 5 جزء مهدی سیفی و مرتضی دادروان ، مقام اول و دوم و در حفظ 3 جزء مهدی فلاح و مرتضی ذهنی مقام اول و دوم را کسب کردند.


گل‌محمدی ادامه داد: در رشته تحقیق به ترتیب برادران پاسدار محمدحسین محسنی، حبیب سلیمانی و الهوردی لطیفی و سربازان وظیفه ابراهیم عبدی، توحید اسحقی و علیرضا صادقی به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم نایل شدند. در رشته ترتیل به ترتیب برادران پاسدار سعید برپور، وحید کدخدایی و مصطفی یحیایی نیا و سربازان وظیفه علیرضا جابر فروغی، حامد عباسپور و یوسف مهدوی رتبه اول، دوم و سوم را کسب کردند.


مدیر قرآن، عترت و نماز روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی افزود: در رشته اذان، برادران پاسدار رحمان هاتفی، حسن شفیعی و کمال الدین محسنی و سربازان وظیفه صالح الهقلیلو، محمد احمدی و پیمان حسنی به ترتیب حائز مقام اول، دوم و سوم شدند.


وی با بیان این‌که در رشته مفاهیم سطح 1 برادر پاسدار سلمان کارگر و سرباز وظیفه علی راد مقام اول را از آن خود کردند، گفت: در رشته مفاهیم سطح 2 برادران پاسدار حسین صبور، نورالدین عابدی و علیرضا مددی به ترتیب مقام اول ، دوم و سوم و سرباز وظیفه محمد حسن مرتضی زاده به مقام اول نایل شدند.


گل‌محمدی افزود: در بخش مسابقات خواهران شاغل در سپاه عاشورا نیز در رشته حفظ 10 جزء زهرا خلیلیان نفر اول در رشته ترتیل، فهیمه هوشیار، اکرم وفایی و رقیه شقایقی به ترتیب نفر اول، دوم و سوم، در رشته مفاهیم سطح 1 ، مرضیه بخشی نفر اول و در رشته مفاهیم سطح 2، مریم فرخی، مرضیه فرجی و صدیقه سلیمانی به ترتیب نفر اول، دوم و سوم شناخته شدند.


مدیر قرآن، عترت و نماز روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در ادامه با بیان این‌که بهترین راه مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی، اشاعه فرهنگ قرآنی است، خاطر نشان کرد: مسابقات نهای خواهران، هفتم و هشتم آذرماه سال 94 در مشهد و مسابقات نهایی برادران در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد./935/303/ب1

ارسال نظرات