۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۰۲۸۷۰
یکی از روحانیان لبنان:

تکفیری‎ها درنده‎های وحشی در لباس انسان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت از دولت‌ها خواست که با تدوین برنامه جامعی به حیات پر از ظلم تکفیری ها خاتمه دهند.
حجت الاسلام شيخ احمد قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت لبنان در پیامی مجریان عملیات‌های تروریستی در پاریس را گروه‌های تکفیری دانست که هیچ بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند.


این روحانی لبنانی افزود: عناصر تکفیری درنده هایی وحشی هستند که در لباس انسان ظاهر می شوند. برخود با گروه‌های تروریستی تکفیری باید بسیار کوبنده و سریع باشد و نباید ملاحظات سیاسی مبارزه کردن با این گروه‌ها را به تاخیر بیندازد.


حجت الاسلام قبلان تاکید کرد: گروه های تکفیری فساد و جور را در زمین گسترش می دهند و برای مقابله با این گروه ها باید علاوه بر مبارزه میدانی، منابع حمایتی این گروه‌های تکفیری را خشکاند.


امام جمعه بیروت از دولت‌ها خواست که با یک عزم جدی و همکاری همه جانبه برنامه جامعی را برای پایان دادن به حیات پر از ظلم و فساد تکفیری ها تدوین کنند.


وی در پایان از مردم لبنان خواست که با تمسک به اصل وحدت ملی و اسلامی نگذارند دشمن به تحرکات فتنه افروزانه خود در کشور دامن بزند. /1321/ب902/د

ارسال نظرات