۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۲۹۶۰

عضو ارشد حزب الله بر عدم عقب نشینی ملت لبنان ملت از حمایت مقاومت اسلامی تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از گروه های سیاسی این کشور خواست که در برابر دشمن تکفیری از خود اقتدار نشان دهند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یابود شهدای این حزب، از تمام گروه های سیاسی خواست که با اتخاذ موضعی قدرتمند با تمسک به وحدت ملی، یاس و ناامیدی را در دل تکفیری‌ها و سردمداران جنایتکار آنان بکارند.

 

وی افزود: حفظ مثلث طلایی حمایت مردمی، ارتش و مقاومت، شرط پیروزی لبنان بر دشمن تکفیری و صهیونیستی است و اگر فداکاری رزمندگان مقاومت و ارتش نبود داعش در شهرهای لبنان جولان می داد.

 

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: ملت آزاده لبنان همانطور که در سال 2006میلادی توانست در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند امروز هم در جنگ نیابتی با مزدوران این رژیم، یعنی گروه های تکفیری می تواند با تمسک به مقاومت به پیروزی برسد.

 

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: دشمن باید به این نتیجه برسد که لبنان با انفجار و عملیات تروریستی دست از مقاومت خود برنمی دارد و اتحاد مردم پس از انفجارهای تروریستی ضاحیه بیروت این مساله را تایید می کند./1321/ب904/د

ارسال نظرات