۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۳۰۲۹۷۳
مبلغ مصری:

داعش مولود رابطه نامشروع صهیونیسم و آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ مبلغ مصری با بیان آنکه فرانسه تاوان حمایت از داعش را داده است، تاکید کرد که این گروهک مولود رابطه نامشروع دسیسه‌های صهیونیسی، آمریکایی و القاعده‌ای است.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسامه القوصی مبلغ سلفی مصر تاکید کرد که داعش مولود خونخوار روابط نامشروع میان توطئه‌های صهیونیسم و القاعده به حمایت آمریکا و انگیس است.

 

قوصی افزود: افزایش توطئه‌ها در خاورمیانه در مدت زمان اخیر، نیازمند ایده‌ای جدید برای جلوگیری از سرایت جنگ به نسل‌های بعدی است. در ظاهر غربی‌ها همپیمانی در این توطئه‌ها ندارند اما در حقیقت آنان دسیسه‌ها را برای تحقق منافع خود از طریق تقسیم خاورمیانه و توجیهی برای یهودی سازی منطقه به وجود می‌آورند.

 

وی با بیان آنکه فرانسه فرزند نفرین و طرد شده اروپاست و باید تاوان کارهای خود را می‌داد، خاطر نشان کرد: می‌توان عناصر اطلاعاتی را درون داعش فرستاد تا همان عملی را که سفارت آمریکا در عراق انجام داده و صدام حسین را قانع ساخت که با هجوم به کویت هیج فردی متعرض وی نخواهد شد، انجام دهد.

 

مبلغ سلفی مصر با توصیف حادثه انفجار تروریستی پاریس به جنایتی فجیع تصریح کرد که کشورهای غربی اولین گروهی هستند که از وجود داعش بهره وری می‌کنند، همانگونه که از القاعده در افغانستان سودجویی کردند.

 

فعال سیاسی مصر اظهار داشت که رشد سریع داعش در جهان نشان از استمرار مسیر القاعده بوده و ظهور چنین سازمان‌هایی از جنگ‌های نیابتی خواهد بود./981/ب902/د

ارسال نظرات