۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۰۳۰۳۳
مدیر انتصابات و شوراهای مرکز رسیدگی به امور مساجد:

بیش از200 جلسه عرفانی ضددینی در تهران تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رضا زاده خویی گفت: در تهران بیش از 200 جلسه عرفانی ضددینی به نام دین و مذهب تشکیل می‌شود که اکثر این جلسلات با انقلاب اسلامی مشکل دارند و افرادی را که به این انقلاب متصل هستند در جلسات خود راه نمی‌دهند.
حجت الاسلام رضا زاده خويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضازاده خویی، مدیر انتصابات و شوراهای مرکز رسیدگی به امور مساجد پیش از ظهر امروز 26 آبان‌ماه در جلسه اخلاقی که در مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) واقع در خیان نبی‌اکرم(ص) تهران برگزار شد با اشاره به حدیث امام صادق(ع)، گفت: کسی که علم یاد بگیرد و به دیگران بیاموزد در عالم بالا برای وی رتبه بالایی را قرار داده‌اند و همچنین تعلیم و تعلم از نگاه اسلام عبادت است.

 

وی افزود: از آنجایی که طلبه برای امام زمان(عج) تحصیل و تلاش می‌کند باید اوقاتی از روزش را برای حضرت اختصاص دهد، در این باره برخی از علما به تلاوت سوره یاسین و زیارت آل یاسین و هدیه آن به پیشگاه امام زمان(عج) توصیه کرده‌اند و همه آنان اذعان کرده‌اند که با انجام این مطلب به توفیقاتی نائل آمده‌اند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده اظهار داشت: برخی افراد سودجو با بیان اینکه ما امام زمان(عج) را در عالم رویا یا در واقع دیده‌ایم، سعی در تشویش اذهان و فریب مردم دارند؛ در این دوره برخی از کتب به نام ملاقات با امام زمان(عج) نیز منتشر شد که به یاری خوانندگان آگاه کشف وازکتابفروشی‌ها جمع شد.

 

مدیر انتصابات رسیدگی به امورمساجد عنوان کرد: در دنیا دو دسته وجود دارند، دسته‌ نخست موافق با انقلاب اسلامی که افراد خداجو آن را رهبری می‌کنند و دسته دوم مخالف با این انقلاب که آمریکا ملعون است به یقین اگر امام زمان(عج) ظهور کند با انقلاب اسلامی که منتظران واقعی در آن حضور دارد خواهد بود.

 

وی ابرازداشت: در تهران بیش از 200 جلسه عرفانی ضد دین به نام دین و مذهب تشکیل می‌شود که اکثر این جلسلات با انقلاب اسلامی مشکل دارند و افرادی که به این انقلاب متصل هستند را در جلسات خود راه نمی‌دهند.

 

حجت الاسلام رضازاده با توصیه بر اینکه قبل از مطالعه کتاب نسبت به مؤلف آن شناخت پیدا کنید، تصریح کرد: هدف ما حرکت کردن در مسیر آل بیت(ع) است و باید از خداوند متعال بخواهیم که ما را در این مسیر ثابت قدم نگه دارد ولی برخی افراد با کتاب های خود سعی بر انحراف مردم و جدایی از اهل بیت(ع) را دارند، بنابراین حتما باید نسبت به نویسنده کتاب‌های آشنایی کامل داشته باشیم.

 

مدیر انتصابات رسیدگی به امور مساجد با اشاره به کتاب دین و مذهب که کتاب ضددینی است، گفت: این کتاب قبیح‌تر از کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی است در حالی که نویسنده این کتاب یکی از بزرگان حوزه بوده ولی به سبب کشیده شدن به انحراف دست به نوشتن این کتاب کرد این کتاب را حتی رضاخان ملعون هم به چاپ نرساند و بعد از مدتی در ترکیه و در زمان آتاتورک به چاپ رسید.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه باید از رهنمودهای علما کمال استفاده را ببریم، اظهار کرد: آنچه که سبب رشد و کمال انسان می‌شود دعای امام زمان(عج) برای انسان است و این نعمت تنها با پیروی از علما حاصل می‌شود./9668/202/ب2

ارسال نظرات