۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۰۳۰۷۲
امام جمعه بهشهر:

خدمت‌گذاری بی منت وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر، خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی مدیران باشد.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران بهشهر افزود: ملت ایران با تبعیت از امام راحلو مقام معظم رهبری در 36 سال از عمر این انقلاب نشان داد که همواره پای ارزش ها و آرمان های این انقلاب در همه مراحل ایستاده است.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران «ما می توانیم» را در هشت سال دفاع مقدس، مذاکرات هسته ای و دشمنی های مختلف علیه ایران نشان داده است و اکنون دنیا شرمنده تیم مذاکره کننده ما است.

 

امام جمعه بهشهر گفت: استکبار در برابر ایران اسلامی در موضوع انرژی هسته ای و مذاکرات شکست خورده است و اقتدار نظام ما اکنون تا آنجا است که ایران بعنوان امالقرای جهان، و منشأ بیداری بخشی در جهان شناخته شده است و بدون وجود ایران، دنیا احساس ضعف می کند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که هر پست و مقامی، امانتی در دستان مسؤولان است و تلاش همه مدیران باید برای رفع مشکلات و معضلات و خدمت به مردم باشد، یادآور شد: باور به خدا، ایمان به مردم و باور خود سه عامل مورد تاکید امام راحل بوده که اساس نظام بر این سه عامل استوار است و باید همچنان ادامه یابد.

 

امام جمعه بهشهر افزود: حکومت حضرت علی(ع) یک الگوی کامل و همه جانبه برای دولتمردان است و مدیران ما برای خدمت به مردم و توجه به محرومان باید به حکومت علوی اقتداء کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تاکید کرد: حب علی(ع) منشأ سعادت و نجات ما است و فرصت خدمت به مسلمانان و مؤمنان فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است که در اختیار مدیران و مسؤولان قرار گرفته است. 

 

حجت الاسلام جباری مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند. 

 

وی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی مدیران باشد.

 

مسؤول حوزه علمیه بهشهر در ادامه سخنان خود، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مسؤولان در کنار خدمت رسانی به مردم، تلاش برای رفع مشکلات و تلاش برای بهره برداری از محضر علمای ارزشمند و مطالع در آثار آنان را مورد توجه جدی قرار دهند و با تعامل، دوری از اختلاف و اتحاد، در مسیر ارزش های اسلامی حرکت کنند تا جامعه به سرانجام برسد.

 

محمدتقی نورزاد، فرماندار بهشهر نیز مهم ترین عامل برای توسعه شهرستان بهشهر را اتحاد، وحدت و همدلی و دوری از اختلافات عنوان کرد و گفت: در طول سه سال خدمت در این شهرستان، همواره اتحاد و همدلی مردم این دیار زبانزد بوده است.

 

وی اظهار کرد: شهرستان بهشهر از جمله شهرهای امن استان مازندران است که دارای امنیت کم نظیر در شهرستان است که این امنیت در گرو تلاش های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و همکاری مردم است.

 

نورزاد با اشاره به دو سیل اتفاق افتاده در طول سه سال گذشته در بهشهر یادآور شد: این سیل بالغ بر صد میلیارد تومان به بهشهر و مردم خسارت وارد کرده است و با تلاش همگانی برای رفع این مشکل اقدام شد و همچنان نیز در دست اقدام است./1317/202/ب2

ارسال نظرات