۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۰۳۱۹۰

مسؤولان نهاد رهبری 2 دانشگاه آذربایجان شرقی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در احکام جداگانه‌ای معرفی شدند.
نهاد رهبري در دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع و معارفه مسؤولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز عصر امروز با حضور معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در تالار شماره 3 دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

 


بنابر این گزارش، در این مراسم طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمد
ی، رییس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام محمد انوری به عنوان مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز معرفی و از حجت الاسلام علی خدیوی رییس فعلی دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه ها قدردانی بعمل آمد.

 


حجت الاسلام محمد انوری پیش از این مسؤولیت هایی از قبیل معاونت سیاسی فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سهند، معاون نهاد رهبری دانشگاه تبریز، معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین سرپرست نهاد رهبری دانشگاه تبریز را بر عهده داشته است.

 


همچنین در این مراسم حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حکم محمد محمدیان، رییس دفاتر نهاد رهبری در کشور، به عنوان سرپرست جدید دفتر نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی شد. همچنین از خدمات و فعالیت های حجت الاسلام حسین فرج زاده تجلیل به عمل آمد.

 


بنابر این گزارش، در این مراسم، دکتر انگجی رییس دانشگاه آزاد تبریز با ایراد سخنرانی و ارائه گزارشی مختصر از فعالیت 5 ماهه خود در دانشگاه آزاد، ضمن قدر دانی از تلاشهای حجت الاسلام فرج زاده، برای همکاری و پیش برد اهداف فرهنگی و راهبردی نهاد از سوی  حجت الاسلام حسینی ابراز امیدواری کرد.

 


گفتنی است، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی پیش از این به دلیل اعلام آمادگی برای کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی از مدیر کلی اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی استعفا داده بود./935/203/ب1

ارسال نظرات