۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۳۰۳۳۷۲

جمعیت علمای مسلمان لبنان نسبت به تحرکات فتنه افروزانه دشمن هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان نسبت به اقدامات طایفه گرایانه تماشاگران مسابقه فوتبال در صیدای این کشور به شدت اعتراض کرد و آن را بستری برای بروز فتنه خواند.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی انتشار خبری مبنی بر سر دادن شعارهای قومیت گرایی و طایفه گرایی در ورزشگاه بزرگ صیدای لبنان، جمعیت علمای مسلمان این کشور، با صدور بیانیه ای نسبت به این اقدامات فتنه افروزانه به شدت اعتراض کرد.


در این بیانیه آمده است: این اقدامات که موجب برافروخته شدن آتش اختلافات داخلی و مذهبی می شود، توهین به تمام ملت لبنان است و پیامدهای منفی این اقدامات متوجه همه مردم کشور خواهد شد.


این جمعیت در بیانیه خود تاکید کرد: چنین اقدامات غیرعاقلانه، در شهری که خاستگاه مقاومت است، قابل قبول نیست و مسؤولان باید نسبت به این مساله پیگیری های لازم را انجام دهند.


در پایان این بیانیه آمده است: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در لبنان و به ویژه در صیدا به عنوان دروازه جنوبی کشور باید تحرکات فتنه افروزانه را رصد کنند تا دشمن نتواند با ایجاد در گیری داخلی و مذهبی بر سطح مشکلات موجود مردم بیفزاید.


گفتنی است 
فدراسیون جهانی فوتبال در نامه ای از مسؤولان لبنانی خواست که نسبت به این قضیه پیگیری های لازم را انجام داده و نسبت به توبیخ افراد خاطی اقدام کنند. /1321/ب902/د

ارسال نظرات