۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۳۰۳۴۴۴

عضو ارشد جنبش امل لبنان خواستار محکومیت تکفیری‎های داخلی شد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان تاکید کرد که جریان حامی تکفیری ها در داخل را باید در اقدامات تروریستی ضاحیه محکوم کرد.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان در مراسم یادبود شهدای این جنبش که در شهر انصار این کشور برگزار شد، به حوادث تروریستی اخیر که در ضاحیه بیروت رخ داد پرداخت و گفت: در این حوادث علاوه بر مجریان تکفیری، باید کسانی که در داخل مانع انتخاب رییس جمهور شدند را نیز محکوم کرد.

 

وی افزود: تنها عامل اصلی وقوع حوادث تروریستی تکفیری‌ها نسیتند بلکه کسانی که سعی می کنند وجهه مقاومت را  مخدوش و در رابطه خوب بین مردم و ارتش خلل ایجاد کنند نیز از عوامل ناامنی کشور محسوب می شوند.


خلیل حمدان تصریح کرد: تصویر ضاحیه پس از انفجار تصویر لبنانی است که تکفیری ها برای مردم تدارک دیده اند و اگر این عناصر جنایتکار شرایط داخلی را به دلیل تراکم بحران ها و نبود ساختار سیاسی مقتدر، برای نفوذ و فتنه افروزی مناسب ببینند، لبنان را به ویرانه ای تبدیل می کنند.

 

عضو ارشد جنبش امل خطاب به مسؤولان لبنانی گفت: آیا شایسته است در شرایطی که از یک سو تهدیدهای دشمن صهیونیستی متوجه کشور است و از سوی دیگر تکفیری ها به اقدامات تروریستی دست می زنند، بازهم بر سر اختلافات داخلی و سیاسی پافشاری کنیم و کشور را در حالت بحران نگه داریم؟

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر مسؤولی که به دشمنی تکفیری ها با ملت لبنان پی نبرده باشد در حقیقت اقدمات جنایتکارانه این عناصر را توجیه کرده است./1321/ب903/د

ارسال نظرات