۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۴۸۲
جبهه عمل اسلامی لبنان:

فلسطینی معرفی کردن عوامل انتحاری ضاحیه فتنه جدید دشمن است

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد که فلسطینی معرفی کردن عوامل انتحاری ضاحیه جنوبی توطئه جدید دشمن به شمار می‎آید.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای بر ضرورت حفظ وحدت ملی در شرایط کنونی تاکید کرد و افزود: تمام مردم لبنان با هر دین و قومیتی با خانواده‌های شهدای ضاحیه ابراز همدردی می کنند. اقدامات ضد بشری عناصر تکفیری در منطقه بدون در نظر داشتن مذهب و قومیت قربانیان است و این مساله نشان می دهد گروه های تکفیری هیچ ارتباطی با دین و انسانیت ندارند.

 

این جبهه تاکید کرد: اقدامات تروریستی نمی تواند عزم ملت لبنان را در مقابله با دشمن تکفیری و صهیونیستی سست کند و مردم این کشور با اهدای شهدای خود از وطن و کرامت خود حمایت می کنند. آتش فتنه مذهبی و طایفه ای در لبنان نمی تواند دستاوردی برای دشمنان ما داشته باشد.

 

در بیانیه این جبهه آمده است: اعلام فلسطینی بودن عاملان انتحاری ضاحیه جنوبی از توطئه های دشمن به شمار می آید تا بین مردم لبنان و فلسطین شکاف ایجاد کرده و از این طریق ملت مقاوم لبنان حمایت خود را از قبله اول مسلمانان قطع کند.

 

در پایان این جبهه آمده است: لبنان امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به رفع مشکلات سیاسی و اقتصادی و تجلی وحدت ملی دارد. دشمن با تمام امکانات در اختیار خود وحدت ملی و اسلامی ملت لبنان را نشانه گرفته است./1321/ب902/د

ارسال نظرات