۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۳۰۳۵۱۱
استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان:

علمای اسلامی مردم را نسبت به جنایات آل سعود آگاه کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام الهی گفت: علمای اسلامی از هر منبری که دارند باید استفاده کنند و این را بیان کنند که اقدامات آل سعود سبب یک اشفتگی در جهان اسلام شده است.
مرگ بر آل سعود

حجت الاسلام محمد الهی استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و انگلیس در همه جا به دنبال منافع خودشان هستند.

 

وی ادامه داد: هرجا برای آنها منفعت داشته باشد از کشورهای دیگر حمایت می‌کنند آنجا که منفعت خودشان اقتضا نکند، از ان کشور حمایت نمی‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه سفیران زاهدان بیان کرد: عربستان سعودی یکی از بزرگترین کشورهایی است که تجارت‌های تسحیلاتی با اروپا انجام می‌دهد این کشور، در سالی که گذشت سلاح فراوانی را از آمریکا و انگلیس خریداری کرد؛ بدون این که بداند که این شرط قانونی نیست.

 

وی در خصوص وظیفه دولت و دستگاه دیپلماسی برای پیگیری مسأله اجرای حکم اعدام شیخ نمر در جوامع بین المللی و اسلامی اظهار داشت: ما احساس می‌کنیم که سکانداران اصلی سیاست ما باید با حمایت‌ها و نشست‌هایی که به صورت بین الملی برگزار می‌کنند، بیان موضوع بپردازند.

 

حجت الاسلام الهی عنوان کرد: آنگونه که قرآن کریم می‌فرماید علمای اسلامی از هر منبری که دارند باید استفاده کنند و این را بیان کنند که اقدامات آل سعود سبب یک اشفتگی در جهان اسلام شده است./831/303/ب3

ارسال نظرات