۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۰۳۵۸۶
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

رسانه‌ها برای تنبیه دشمن، حادثه تروریستی بیروت و کشورهای اسلامی را هر روز تیتر کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: نباید رسانه‌های ما ماجرای 250 مظلوم کشته شده در افغانستان یا حوادث تروریستی بیروت و سایر کشورهای اسلامی را زود ترک کرده و کنار بگذارند تا فراموش شود، هر روز باید تیتر بزنند و به اندازه‎ای این مسائل را بازگو کنند تا دشمن تنبه شود و دیگر اینگونه رفتار نکند.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به رفتار دوگانه غرب درباره حادثه تروریستی بیروت و پاریس گفت: این دوگانگی رفتار غربی‌ها در ارتباط با این حوادث تروریسی همیشه بوده و هست اما اینجا فاصله زمانی بین حادثه تروریستی بیروت و پاریس به هم نزدیک بوده است.

 

وی افزود: در مهرماه سال جاری ارتش آمریکا به یک بیمارستان در افغانستان حمله کرده و 250 نفر مریض کوچک و بزرگ همه را می‌کشد چه اتفاقی افتاده چه کسی محاکمه شده غرامت داده یا عذرخواهی کرده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: امروز بیشتر ابزار رسانه‌ای در دست مستکبران است بنابراین در مورد اینگونه مسائل رسالت رسانه های ما سنگین است وقتی رسانه‌های غرب یک مساله کوچک را فوق‌العاده بزرگ یا مساله بزرگی را کوچک می‌کنند رسالت رسانه‌های ما در بیان حقیقت بسیار سنگین می‌شود.

 

نقدی اظهار داشت: نباید رسانه‌های ما ماجرای 250 مظلوم کشته شده در افغانستان یا حوادث تروریستی بیروت و سایر کشورهای اسلامی را زود ترک کرده و کنار بگذارند تا فراموش شود، هر روز باید تیتر بزنند و به میزانی این مسائل را بازگو کنند تا دشمن تنبه شود که دیگر اینگونه رفتار نکند.

 

وی افزود: امروز دشمن در مقابل بمب‌گذاری و جنایتی که در بیروت شده خیلی خونسرد و بدون هیچ‌گونه عکس العملی می گذرد حالا چند نفر که در فرانسه کشته می‌شود و خود آنها عامل کشتار بودند و پول این تروریست ها را دادند چه جنجالی به پا می‌کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اهداف پشت پرده دشمن در حوادث تروریستی پاریس گفت: تاکتیک دشمن است که تروریست‌ها را در کشورها درست کرده و راه انداخته بعد به بهانه سرکوب همان تروریست‌ها در امور داخلی همان کشورها دخالت کند.

 

نقدی بیان داشت: همه می‌دانند که داعش ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی است چون ارتش آمریکا قابلیت جنگ نداشت آمدند یک پیاده نظام در در منطقه درست کردند که به صورت جنگ‌های نامنظم کار ارتش آمریکا را انجام دهد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید رسانه‌های ما دنباله‌رو حرف‌ها یا افکارسازی رسانه‌های غرب باشد بلکه خود باید بیان کننده حقیقت باشد./807/202/ب3

 

ارسال نظرات