۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۳۰۳۶۶۴
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

مقابله با نفوذ دشمن و استحاله فرهنگی از وظایف دادگستری است

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اصلی ترین تلاش قضات تأمین دغدغه های مقام عظمای ولایت در زمینه مقابله با نفوذ و استحاله فرهنگی است.
رييس کل دادگستري آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، توکل حیدری، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز در حضور معاون اول قوه قضائیه و جمعی از قاضیان و کارکنان این نهاد در سالن همایش‌های دادگستری کل آذربایجان غربی، اظهار داشت: آذربایجان غربی وطن سرداران غیور همچون؛ مهدی باکری، امینی و 12 هزار شهید سرافراز است.

 

وی افزود: اصلی ترین تلاش ما تامین دغدغه های مقام عظمای ولایت در زمینه مقابله با نفوذ و استحاله فرهنگی است و با روحیه انقلابی خود مانع از هر نوع تغییر ساختاری در نظام و تبدیل روحیه انقلابی به سازشگری می شویم.

 

حیدری به وفاداری نیروهای مومن و متعهد به ارزش های والای نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ما از خط فکری مقام معظم رهبری همواره پیروی کرده و وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی هستیم.

 

وی تاکید کرد: قضات ما در دادسراها و دادگاه های انقلاب با قدرت تمام در مقابل نفوذ، جاسوسی، قاچاق و هر نوع پدیده شوم دیگر فرامرزی می ایستند.

 

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به عملکرد این نهاد در سال جاری اشاره و اضافه کرد: امسال بیش از 400 هزار پرونده به دادسراها و دادگستری های استان ارسال شده بود که با تلاش قضات و کارکنان این نهاد تلاش شد تا با انباشت پرونده مواجه نشویم و مردم از تاخیر در صدور حکم دچار نارضایتی نشوند.

 

وی به وجود برخی از کاستی ها و مشکلات در حیطه دادگستری های آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که معاونان قوه قضائیه درخواست های استان ما را اجابت کرده و پاسخی توام با اعتماد و اطمینان به ما ارائه دهند.

 

حیدری در پایان با اشاره به روند کند رسیدگی به شکوائیه ها و نارضایتی مردم از این مساله، تصریح کرد: با گسترش حجمی دادسراها و افزایش تعداد قضات باید روند رسیدگی به پرونده ها را سرعت بخشد./1301/202/ب1

ارسال نظرات