۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۳۰۳۶۸۲
به همت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

همایش طرح تدبیر ویژه مدیران منتخب مدارس ابتدایی خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خراسان رضوی، همایش طرح تدبیر ویژه مدیران منتخب مدارس ابتدایی خراسان رضوی را برگزار کرد.
همايش طرح تدبير طرح تدبير طرح تدبير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش یک روزه طرح تدبیر ویژه مدیران منتخب مدارس ابتدایی خراسان رضوی، امروز 28 آبان ماه، به همت معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خراسان رضوی و اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان خراسان رضوی، در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد.

 

هدف از برگزاری این همایش و کارگاه های آموزشی، بهبود فرایندهای مدیریت مدرسه به منظور ارتقا سطح عملکرد و کیفیت آن مطرح شد.

 

نودهی، از اساتید طرح تعالی آموزشی، به معرفی طرح تدبیر پرداخت و نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدارس و توجه به فرایندهای آن به طور نظام مند و هماهنگ، تقویت فرایند ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت ها با تاکید بر خود ارزیابی، زمینه سازی برای بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات آموزشی، توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت و کارگروهی در مدرسه با بهره گیری از توانمندی های کلیه ذی نفعان، را به عنوان سایر اهداف طرح تدبیر معرفی کرد.

 

مدیران منتخب مدارس استان خراسان رضوی در کارگاه های آموزشی اهداف طرح تدبیر با حضور خانم ها، نیک فرجام، فعال رستگار و آقایان نودهی، جاوید مهر، یوسفی پور، خطیبی منش و فرجادنسب اساتید طرح تعالی آموزشی و مجریان طرح تدبیر شرکت کردند.

 

بر اساس این گزارش، طرح تدبیر در مدارس مستقل انجام می شود و شامل مدارس عشایر، چند پایه و مدارس ابتدایی در پوشش طرح اموزشی تعالی نیست.

 

گفتنی است، در همایش یک روزه طرح تدبیر که از صبح امروز آغاز شد، مدیرکل آموزش و پروزش خراسان رضوی، حسینی، معاون آموزش ابتدایی، حقیقی و رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان خراسان رضوی، سودابه پارسا و 400 نفر از مدیران منتخب مدارس ابتدایی خراسان رضوی حضور داشتند.

 

اختتامیه همایش طرح تدبیر با اهدای گواهی دانش افزایی به مدیران، امشب برگزار شد.

 

همایش یک روزه طرح تدبیر، با معرفی این طرح و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران مدارس ابتدایی خراسان رضوی پایان یافت./865/203/ب1

ارسال نظرات