۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۰۳۶۸۷
با حضور رییس مجلس؛

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مرعشی نجفی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سالگرد حضرت آیت الله مرعشی نجفی در قم با حضور رییس مجلس، استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، علما، اساتید، روحانیون و اقشار مردم قم برگزار شد.
آيت الله مرعشي نجفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد ارتحال حضرت آیت الله مرعشی نجفی امشب در حسینیه حضرت آیت الله نجفی مرعشی در قم برگزار شد.

 

این مراسم با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس، سید مهدی صادقی استاندار قم، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی قم، علما، اساتید، روحانیون حوزه علمیه و اقشار مردم قم حضور داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبد الله فاطمی نیا، استاد اخلاق حوزه علمیه در این مراسم به سخرانی پرداخت و با اشاره به فضائل حضرت آیت الله مرعشی نجفی اظهار داشت: ایشان یک مرجع تقلید و یک فقیه تمام عیار بود و در کنار این منصب، صدها ففضیلت دیگر داشت.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه کتابخانه حضرت آیت الله مرعشی نجفی را از با کیفیت‏ترین کتابخانه های جهان دانست و افزود: کتابخانه هایی در سراسر جهان وجود دارد که حاوی میلیون‏ها جلد کتاب هستند؛ در عین حال، کتاب‏هایی که این مرجع وارسته جمع آوری و تألیف کرده است، در تمام جهان مثل و مانند ندارند./840/پ202/ج1

ارسال نظرات