۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۰۳۷۶۰

بحرینی‌ها علیه سیاست‌های سرکوبگرانه منامه تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ دها بحرینی بعد از اقامه نماز جمعه امروز با برگزاری تظاهراتی، مخالفت خود را با صدور احکام دولت علیه مخالفان اعلام کردند.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  صدها تن از آحاد مختلف بحرین ظهر امروز پس از اقامه «نماز جمعه» در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کرده و سیاست‌های دولت در صدور احکام اعدام برای مخالفان را محکوم کردند.

 

 شمار زیادی از أهالی شهرک «الدراز» با برگزاری تظاهرات ضمن اعلام مخالفت خود با صدور احکام سیاسی اعدام برای مخالفان نظام حاکم حاکم، بر خواسته‌های ملی خود تاکید کردند.

 

تظاهرات کنندگان بحرینی با دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی محکوم به اعدام، شعارهایی مبنی بر اینکه «جوانان ما، امانتی بر گردن‌های ما هستند» سر دادند.

 

از طرفی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در صفحه رسمی «توئیتر» نیز اعلام کرد: جوانان شهرک «سماهیچ» در اعتراض به صدور حکم اعدام برای مخالفان دولت، خیابان اصلی این شهرک را با آتش زدن لاستیک خودرو بستند.

 

بر اساس این گزارش، انقلابیون بحرینی در تظاهرات امروز شعار «اعدام؛ هرگر هرگز» سر دادند.

 

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تاکنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیان، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند.

 

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می دهند./981/ب101/د

ارسال نظرات