۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۷۷۹

فضل الله همکاری اطلاعاتی شهروندان لبنانی با نهادهای نظامی را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنانی تاکید کرد که اختلاف سیاسی و بحرانی بودن کشور، راه را برای نفوذ دشمنان به کشور فراهم می سازد.
سيد علي فضل الله خطيب جمعه بيروت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حسنین(ع) واقع در منطقه حاره حریک برگزار شد، گفت: لبنان به زودی با پیگیری عناصر تکفیری و تروریستی در داخل و منابع حمایتی آنها پاسخ دندان شکنی به انفجارهای تروریستی ضاحیه می دهد.

 

وی افزود: حفظ وحدت احزاب سیاسی می تواند در تقویت ارتش و نیرهای امنیتی تاثیر مستقیم داشته باشد. تمسک به اصل وحدت سد مستحکمی است که پروژه‌های فتنه افرزی دشمن را در داخل بی نتیجه می گذارد.

 

حجت السلام فضل الله، تصریح کرد: مسؤولان کشور به خوبی می دانند که در صورت استمرار بحران سیاسی در کشور چه پیامدهای خطیری متوجه مردم و امنیت لبنان خواهد شد. از این رو از تمام احزاب و طرف های سیاسی انتظار می رود برای حل بحران سیاسی و به دنبال آن بحران های دیگر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: اختلاف سیاسی در کشور مساوی است با راه نفوذ گروه های تکفیری به لبنان که این مساله امنیت کشور را به تزلزل می کشاند.

 

امام جمعه بیروت در پایان خاطر نشان کرد: هر شهروندان لبنانی در هر منطقه از کشور که زندگی می کند باید یک نیروی امنیتی باشد و تحرکات مشکوک را به سرعت به نهادهای امنیت و اطلاعاتی خبر دهد. دراینصورت است که لبنان برای عناصر نفوذی دشمن نا امن خواهد شد./1321/ب901/د 

ارسال نظرات