۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۰۳۹۵۲
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

نگرش غربی‌ها در حوادث تروریستی بیروت و فرانسه بر اساس عدالت و حق نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: نگرش غربی‌ها در برخورد دوگانه با حوادث تروریستی بیروت و فرانسه بر اساس حق و عدالت نبوده بلکه بر اساس نگرش سیاسی آن‌ها است.
ابوذر ابراهيمي ترکمان

ابوذ ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: متاسفانه اتفاقات سال های اخیر نشان می‌دهد غرب در عدالت‌خواهی، صلح طلبی و دموکراسی روش دوگانه‌ای را دنبال می‌کند.

 

وی افزود: سیاست‌های غرب در این گونه مسائل تابع نگاه و نگرش سیاسی خود آنها است و بر اساس حق و عدالت نیست به عنوان مثال در فاجعه منا 7 هزار نفر کشته می‌شوند اما غرب به راحتی از آن عبور کرده و حتی یک بیانه ساده در محکومیت دولت پذیرنده صادر نمی‌کند.

 

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عنوان کرد: غربی‌هایی که در برابر این همه جنایات تروریست‌ها هیچ محکومیتی ندارند اگر در کشور ما کسی بر اساس قانون دستگیر شود تمام امکانات رسانه‌ای خود را فعال می‌کنند تا این حادثه را در کشور ما محکوم کنند و این نشان از برخورد دوگانه و ظلم آشکاری است که در جهان اتفاق می‌افتاد.

 

ابراهیمی ترکمان در پایان ضمن محکوم کردن فاجعه تروریستی در بیروت و فرانسه خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث تروریستی فرانسه امیدواریم غرب از این رفتار دوگانه خود دست برداشته و در کل دنیا موضع‌گیری یکسانی را اعمال کند./807/302/ب1

ارسال نظرات