۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۳۰۴۰۷۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقتدار امروز نظام در سایه فرهنگ بسیج حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در قائمشهر برگزار شد با بیان این که بسیج شجره تنومند و باروری است که ثمره شیرین و مبارک دارد، گفت: اگر روحیه بسیجی نبود ما در برابر حمله دشمن شکست می خوردیم، این روحیات بود که درسپاه و ارتش ونیروهای مردمی کار ساز شد ودفاع جانانه اتفاق افتاد.

 

امام جمعه قائم شهر در ادامه با تاکید بر این موضوع که ویژگی‌ها و شاخصه های بسیجی، ایمان، اخلاص، صداقت، صراحت، پاکدامنی و پاکدستی است، عنوان کرد: هر آنچه را که ویژگی بارز ایمان و مؤمن که در قرآن و فرهنگ وحی آمده، از نشانه های بسیج و بسیجی است، بطوری که امام راحل در بعضی از دیدارها با بسیجیان می فرمود: من به حال شما غبطه می خورم واز خدا می خواهم مرا با بسیجیان محشور گرداند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: جایگاه بسیج آنقدر مقدس و شفاف و روشن است که این ویژگی ها می تواند موجب تعالی جایگاه و شخصیت ممتاز انسان شود باید این روحیات را در خود مان ایجاد و حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی همچنین بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیج بهترین ظرفیت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرهنگ بسیج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، جهاد و شهادت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه همین فرهنگ ارزشمند توانستند در دنیا اقتدار کسب کنند و لرزه بر اندام مستکبران بیندازد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که فرهنگ بسیج تجلی ارزش ها و پاسداری از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مهم ترین هدف و برنامه دشمنان خدشه دار کردن این آرمان های ارزشمند است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این که روحیات بسیجی برای ملت در عرصه دفاع عزت آور بود، گفت: صدام و لشگر بعثی جنگ را با حمایت و تحریک استکبار با تصور اینکه ایران هیچ قدرت دفاعی ندارد و می تواند بخشی از خاک ایران را تصرف کند به ایران اسلامی حمله کرد و استکبار نیز در نتیجه می خواست این انقلاب را ساقط کند، اما غافل از این که این ملت بزرگ در سایه رهنمود امام راحل رشد کرده و صاحب اراده شده و امروز ملت ریشه دارتر و قوی تر حفظ و پا برجا مانده است.

 

وی یاد آور شد: چیزی که در منطقه اتفاق افتاد نوعی جنگ جهانی است یعنی کل استکبار در یک سمت ومقاومت اسلامی با حمایت ایران اسلامی در سویی دیگر در مقابل هم صف آرایی کرده اند، اما تا کنون موفق به دستیابی اهداف خود نشده اند واین مسأله را دوست و دشمن تائید کرده اند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته است، بیان داشت: اما در سایه هدایت های عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و هوشیار و ایستادگی ملت ایران شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین با سفارش به خانواده ها خاطرنشان کرد: فرزندان خود را در مسیر متعالی بسیج هدایت کنید چرا که عزت ملت در سایه داشتن روحیات بسیجی است و برای قشر جوان این روحیات یک امتیاز ویژه محسوب می شود./950/202/ب1

ارسال نظرات