۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۳۰۴۰۸۲
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انتظار ما از استاندار جدید خدمت صادقانه و شتاب بخشیدن به اهداف نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین گفت: تحقق مطالبات رهبر معظم رهبری و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم استان و شتاب بخشیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی باید در دستور کار استاندار جدید باشد.
\حجت الاسلام عبدالکريم عابديني (1).png

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قزوین که در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین با حضور حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور، آیت‌الله اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان و دیگر مسؤولان کشوری و استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اشاره به سابقه درخشان استان قزوین گفت: این استان مدال متدین بودن را از رهبر انقلاب دریافت کرده و دارای تاریخی کهن و درخشان می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با با تاکید بر لزوم توجه استاندار جدید در پویایی و توسعه استان گفت: این استان دارای ظرفیت بالایی است که استاندار جدید قزوین با سابقه فعالیتی که در کارنامه خود دارد می تواند فعالیت‌های اثربخشی را در استان انجام دهد.

 

وی ادامه داد: انتظار ما از استاندار جدید این است که با تیمی توانمند و با استفاده شایسته از امکانات استان و نیروهای انسانی مجرب و مومن در مسیر توسعه و تعالی استان قدم بردارد و همدلی و انسجام را در استان در پیش گیرد.  

 

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین ضمن تقدیر از زحمات استاندار سابق اظهار کرد: مهندس روزبه زحمات بسیاری در استان در مدت تصدی گری خود در سمت استانداری قزوین انجام دادند که جای تقدیر دارد.

 

امام جمعه قزوین برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم رهبری و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم استان و شتاب بخشیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی باید در دستور کار استاندار جدید باشد.

 

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات دو ساله مرتضی روزبه استاندار سابق، حکم وزیر کشور برای فریدون همتی استاندار جدید قزوین قرائت و با اعطای حکم وی توسط مسؤولان وی به طور رسمی کار خود را در سمت جدید آغاز کرد.

 

لازم به ذکر است مشاور ارشد وزیر کشور، سرپرستی استانداری قم، نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکلی صدا و سیمای مراکز استان‌های ایلام، آذربایجان غربی و کرمانشاه ااز سوابق هشتمین استاندار قزوین به شمار می رود.

 

پیش از این مرتضی روزبه برای مدت 23 ماه به عنوان استاندار قزوین مشغول به خدمت بود، وی از 13 آذر ماه 1392 عهده دار این سمت شده بود./955/202/ب3

ارسال نظرات