۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۰۴۱۵۲

مسجد مقدس جمکران برای مفروش شدن به 3 هزار تخته فرش نیاز دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: برای مفروش کردن صحن‌ها و شبستان‌ها نیاز به 3 هزار تخته فرش 6 متری داریم.
 مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل بخشعلی با بیان اینکه یکی از کارهای خدماتی که در مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود مفروش کردن صحن‌ها و محوطه‌های مسجد مقدس جمکران است، اظهار کرد: در شب‌های چهارشنبه و جمعه و همچنین مناسبت‌هایی مانند نیمه شعبان، شب‌های قدر، اربعین حسینی و ... صدها هزار زائر در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند که لازم است فرش‌های مورد نیاز تهیه و در ایام مورد اشاره برای استفاده نمازگزاران و زائران در شبستان‌ها و صحن‌ها قرار گیرد.


وی تصریح کرد: برای مفروش کردن حصن‌ و محوطه‌های مسجد مقدس جمکران 170 نفر نیروی خادم افتخاری در کنار 50 نفر نیروی شرکت خدماتی طرف قرارداد با این مکان مقدس به انجام فعالیت می‌پردازند.


مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: در تمام مناسبت‌ها حدود 20 هزار متر مربع از فضای حیاط و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران مفروش می شود.


بخشعلی با اشاره به کمبود فرش برای صحن‌ها و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران گفت: باتوجه به محدودیت و کمبود تعداد فرش‌ها نیاز به خرید 3 هزار تخته فرش 6 متری برای تکمیل مفروش کردن صحن اصلی و شبستان‌های جدید التاسیس داریم که ان‌شاالله در صورت تامین هزینه آن از طریق بانیان و خیرین که همواره کمک کردند این امکان به وجود می‌آید.


وی یادآور شد: البته در سال 93 از طریق کمک‌های بانیان و خیرین یک هزار تخته فرش 6 متری خریداری شد اما برای مفروش کردن تمام حیاط و صحن‌ها نیاز به 3 هزار تخته فرش دیگر داریم.


مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ضمن تاکید بر خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و نمازگزاران این مکان مقدس گفت: در ایام نوروز و سه ماه تابستان که در شبانه‌روز ده‌ها هزار نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند نیاز است خدمات فرش به صورت کامل در صحنین انجام شود.


بخشعلی ابراز کرد: لازم است به تمام هیئت‌ها، اردوها و مهمانان داخلی و خارجی که جهت برگزاری فریضه نماز و عبادات در شب‌های چهارشنبه و جمعه به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند همه خدمات در تمامی زمینه‌ها پیش‌بینی و به بهترین شکل ارائه شود./1323/د101/ف

 

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات