۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۰۴۶۰۳
یکی از علمای اهل سنت:

مسؤولان در عرصه سیاست مانند نهادهای امنیتی هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان تاکید کرد که بدون حمایت مردمی، ارتش و مقاومت استقلال لبنان بی معنا خواهد بود.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد، قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در مراسمی به مناسبت جشن استقلال لبنان تاکید کرد که حفظ استقلال لبنان در گرو حفظ مثلث طلایی حمایت مردمی، ارتش و مقاومت است.

 

وی افزود: جشن استقلال امسال درحالی برگزار می شود که لبنان دو سال  فاقد رییس جمهور است و این مساله شیرینی جشن را در کام مردم تلخ می کند؛ چرا که خالی بودن منصب مهمی چون ریاست جمهوری علت بسیاری از مشکلات موجود در کشوراست.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: اگر مسؤولان به راهنمایی‌های سازنده سید حسن نصرالله توجه کنند مشکل انتخاب رییس جمهور به راحتی قابل حل است. انتخاب رییس جمهور می تواند موثرترین اقدام برای رفع مشکلات مردم باشد.

 

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان تاکید کرد: ما همانطور که از هوشیاری ارتش و نهادهای امنیتی برای کشف و مبارزه با گروه های جاسوسی و تروریستی قدر دانی می کنیم، از مسؤولان عرصه سیاسی هم می خواهیم که با هوشیاری اقدام کنند و رفتاری از خود نشان ندهند که دشمن از آن سوء استفاده کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از عالمان دینی انتظار می رود که از تریبون های موجود، موضوع وحدت اسلامی و ملی و اهمیت آن را برای مردم مسلمان شرح دهند تا از این طریق نقشه های فتنه افرزانه دشمن را نقش بر آب کنند./1321/ب902/د

 

ارسال نظرات