۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۰۴۶۰۸
یکی از روحانیان لبنان:

استقلال ایک اصل ارزشی است که استمرار آن مهم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت تاکید کرد که برای حفظ استقلال کشور باید تلاش رامضاعف کرد و با تمام توان در خط مشی مقاومت گام برداشت.
حجت الاسلام احمد قبلان، خطيب جمعه برج البراجنه بيروت

 


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت در مراسمی به مناسبت جشن استقلال لبنان، گفت: استقلال یک ارزش والای ملی است که باید آن را به مردم، ارتش و مسؤولان سیاسی کشور تبریک گفت.

 

وی افزود: باید در این ایام با تکیه بر استقلال ارزشمند کشور، بنیان وحدت اسلامی و ملی را در کشور تقویت کنیم و این جشن ها بهترین بهانه برای تحقق این مهم است.

 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: لبنان در شرایط بسیار حساسی به سر می برد و منطقه نیز یک شرایط بحرانی را تجربه می کند. این مسایل بار مسؤولیت مسؤولان کشوری را دوچندان می کند. مسؤولان باید با تلاش مضاعف در صدد رفع مشکلات مردم باشند.

 

حجت السلام قبلان تاکید کرد: استقلال یک ایستگاه زمانی و یا یک بهانه برای برپایی جشن ها و همایش ها نیست بلکه استقلال، اصلی است که تمام ارزش آن در استمرار آن نهفته است.

 

امام جمعه برج البراجنه در پایان خاطر نشان کرد:تلاش مستمر، تمسک به خط مشی مقاومت و برپایی عدالت اجتماعی از مسایل است که بنیان استقلال کشور را به قوت می رساند./1321/ب902/د

ارسال نظرات