۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۳۰۴۶۸۴
فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن در چهره دوست قصد نفوذ به انقلاب دارد

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: دشمن در چهره دوست قصد نفوذ به انقلاب اسلامی و کشور را در سر دارد تا با ریل گذاشتن در داخل فرصتی مناسب برای ضربه فراهم شود.
فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‎‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با تشریح برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال گذشته اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل جبهه انقلاب اسلامی علیه جبهه کفر و استکبار جریان گرفت.


وی با بیان این‌که حسینیان زمان در جبهه حق و یزیدیان زمان در جبهه باطل مقابل یکدیگر ایستادند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی اولین شکست جبهه استکبار از ملت ایران بود، تلاش جبهه کفر و استکبار بر این بود که از تثبیت و ریشه‌اندازی این انقلاب جلوگیری کنند که با راه‌اندازی جریان‌های قوم‌گرایانه، چه حزب خلق مسلمان، چه حزب خلق عرب، چه حزب‌های دیگر نتوانستند از ریشه‌اندازی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند.


سردار کریمیان ادامه داد: بعدها دشمن سعی کرد تا با راه‌اندازی گروهک‌های مختلف، تفکرهای انحرافی را وارد آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند که در این زمینه هم تلاش‌های زیادی کردند، ولی با حضور تاثیرگذار، پرشور، پرشعور و با منطق مردم توانستیم در مقابل این موضوع هم مقاومت بکنیم و هم از تجزیه ایران جلوگیری کنیم.


وی افزود: شکست بعدی دشمن در جنگ تحمیلی بود، صدام در یک جنگ نیابتی علی‌رغم آن همه حمایت‌های کشورهای غربی، نتوانست مقاومت انقلاب اسلامی را درهم بشکند و انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد. در 8 سال دفاع مقدس افزون بر اینکه نتوانستند استقلال ایران را به مخاطره بیندازند، نتوانست انقلاب اسلامی را مهار و کنترل کنند.


فرمانده سپاه عاشورا ترویج فرهنگی جدید عاشورایی در دوران دفاع مقدس را از دیگر شکست‌های جبهه کفر عنوان کرد و گفت: جنگ بعدی استکبار مقابل ایران اسلامی گسترده و به نام جنگ نرم است؛ رهبری در اوایل دهه هفتاد از واژه های تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی نام بردند ولی متاسفانه مسؤولان این امر را درک نکردند و آب به آسیاب دشمن ریختند.


وی حوادث کوی دانشگاه در سال 78 و حوادث سال 88 را از جمله اقداماتی دانست که دشمن برای جنگ نرم انجام داد ولی با تدبیر و راهنمایی های مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی خنثی شد و اظهار داشت: با همه شکست هایی که برای دشمن رقم خورده بود دو راه برای آنها باقی ماند یکی گزینه نظامی و دیگری نشستن پای میز مذاکره که اقتدار ملی ایران اسلامی مانع حمله نظامی دشمن شده است.


فرمانده سپاه عاشورا مذاکرات هسته‌ای و مسأله برجام را بهانه‌ای برای نفوذ دشمنان در انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: امروز دشمن در چهره دوست قصد نفوذ به انقلاب اسلامی و کشور را در سر دارد تا با ریل گذاشتن در داخل فرصتی مناسب برای ضربه فراهم شود، باید هوشیار بود و فرصت نفوذ به دشمن ندهیم./935/203/ب1

ارسال نظرات