۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۳۰۴۷۵۴
امام جمعه دزفول:

توسعه فرهنگ بسیج در عرصه‌های مختلف، کشور را از شر دشمنان مصون می‌دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول گفت: با توسعه فرهنگ بسیج در عرصه های مختلف جامعه و زندگی و تمسک به آن می توان کشور را از شر دشمنان مصون داشت و روز به روز بر عزت آن افزود.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته بسیج و آرزوی سرافرازی برای این لشکر قهرمان ابراز داشت: هفته بسیج از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه هر ساله در این مناسبت، وظایف و توانمندهای تعریف شده برای بسیج بازخوانی می شوند.

 

وی با بیان این که بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) آن را نهادند و با گذشت زمان از تأسیس آن به شکوفایی خود نزدیک تر می شود، ابراز داشت: با رشد و بصیرت افزایی بسیجیان هر ساله مسؤولیت های سنگینی بر آن قرار داده می شود؛ انجام این تکالیف به افزایش اقتدار و نیروی بسیج سبب می شود.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: امسال نیز که دشمنان اسلام با توطئه چینی علیه مسلمانان و ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه که با کمک برخی از کشورهای خود فروخته مسلمان انجام می دهند، نقش بسیج در استقامت و پایداری و رسوا کردن نقشه های آنها حساس و با اهمیت بوده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که امروزه فرهنگ بسیجی از مرزهای کشور گذشته و به دیگر امت ها منتقل شده است، ادامه داد: بسیجیان هزاران کیلومتر دورتر در مقابل دشمنان با فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت مقاومت می کنند و در مرزهای کشورهایی همچون سوریه، عراق و یمن با فرهنگ بسیجی که الهام گرفته از بسیج در ایران اسلامی است، به ایستادگی می پردازند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این‌که روحیه و فرهنگ بسیجی نقشه های دشمنان را بی تأثیر و برنامه ریزی آنها را خنثی کرده است، افزود: انتظار از بسیج، شناخت رسالت امروزی خود و عملکرد همراه با بصیرت است تا بتواند امانتدار امینی از این وظیفه سنگین به ارث برده از شهدا باشند؛ ان شاءالله شاهد ظهور امام زمان(عج) با یاری بسیجیان باشیم که پرچم عدالت اسلامی را در سرتاسر نقاط جهان به اهتزاز در آورد.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به این نکته که بسیج در حقیقت فرهنگ و فراتر از سازمان یا نهاد نظامی است، گفت: بسیج به عنوان جریان عمیق در همه ابعاد زندگی و جامعه اثر گذار است؛ وجود فرهنگ بسیجی در کشور، آن را در مقابل تهدیدات شکست ناپذیر کرده و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه به سبب این فرهنگ است.

 

وی با اشاره به این نکته که با توسعه فرهنگ بسیج در عرصه های مختلف جامعه و زندگی و تمسک به آن می توان کشور را از شر دشمنان مصون داشت و روز به روز بر عزت آن افزود، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در زمینه پیشرفت علمی و فناوری همواره گفته اند که باید با روحیه بسیجی و جهادی عمل کرد تا کشور شتاب لازم برای طی کردن مراتب عالی علمی را داشته باشد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که امام خمینی(ره) خالق بسیج بودند و رهبرمعظم انقلاب نیز اکنون از همه ظرفیت های این لشکر مخلص برای پیش‌برد کشور در همه زمینه ها بهره می برند، خاطرنشان کرد: روح امید و نشاط به وسیله مدیریت های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب ایجاد شده و افرادی که آیه یأس خوانده یا شعار ما نمی توانیم سر می دهند، کشور، مردم و ظرفیت های کشور را نشناخته اند یا این که دشمنانی هستند که در لباس دوست می خواهند روحیه جوانان را تضعیف کنند./9453/302/ب1

ارسال نظرات