۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۰۴۷۹۳
فرمانده ارشد ارتش شمال شرق کشور:

اختلاف سلیقه مسؤولان نباید موجب ایجاد فضای نفوذ ابرقدرت‌ها به کشور شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ارشد ارتش شمال شرق کشور با بیان این که مسؤولان کشور هرگز نباید بگذارند تا اختلاف سلایق فضای نفوذ را برای بیگانگان مهیا کند، گفت: به ملت ایران این اطمینان را می دهیم که فرزندانشان در ارتش، سپاه و بسیج اجازه نفوذ امنیت را به دشمنان نمی‌دهند و در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمنان جواب قاطعی را خواهند داد.
امير سرتيپ رضا آذريان، فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور ظهر امروز در یادواره شهدای اداری کارگری تربت حیدریه در سالن شهید تند گویان با بیان این که همه مسوولان نظام موظفند تا جریان نفوذ دشمنان را در تمام عرصه ها برای مردم تبیین کنند، اظهار کرد: مسوولان کشور و مردم هرگز نباید از کلمه نفوذ غفلت کنند و سهل انگاری در این باره تبعات سخت و جبران نا پذیری را برای انقلاب خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: مسؤولان کشور و مردم هرگز نباید بگذارند تا اختلاف سلایق فضای نفوذ را برای بیگانگان در کشور مهیا کند، همچنین به ملت ایران این اطمینان را می دهم که فرزندانشان در ارتش، سپاه و بسیج اجازه نفوذ امنیت را به دشمنان نمی دهد و در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمنان جواب دندان شکنی را خواهد داد.


آذریان با بیان این که راهبردهای حکمیانه امام خمینی(ره) انقلاب را  در راه رسیدن به کمال، سعادت و زندگی عزتمندانه به خوبی هدایت کرد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای را رصد کرده و بر اساس آن برنامه ریزی می کند؛ همچنین اگر دشمن دیوانگیی کند، ارتش پاسخ پشیمان کننده ای را به آنها خواهد داد.


فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات غرب و شرق کشور را در هم ریخت و به همین جهت دشمنان با تمام توان و امکانات خود و با بهره گیری از منافقین سعی کردند تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.


وی با بیان این که هر اندازه دشمنان ملت و نظام اسلامی را تهدید و تحریم کنند، ملت ما قوی تر از گذشته می شود، خاطر نشان کرد: دشمنان پروژه نفوذ را در عرصه های مختلف نظام با تمام توان پیش می برند و لازم است تا مسوولان و مردم همگام با هم در برابر ترفند های دشمنان از این دست آگاه و هوشیار باشند.


آذریان با بیان این که دوران دفاع مقدس هرگز از یاد و خاطره ملت انقلابی ایران فراموش نمی شود، تاکید کرد: دفاع مقدس، دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب بر مبنای عقل و شرع بود که در این آزمون بسیار سخت ملت و نظام انقلابی ایران در سایه رهبری حکیمانه امام راحل سربلند بیرون آمدند./864/
302/ب2

ارسال نظرات