۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۰۵۰۷۵
آیت الله قبلان:

فتنه افروزی‌های صهیونیسم ریشه تمام مشکلات منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تاکید کرد کشوری جهان باید از اقدامات ضد بشری رژیم افسار گسیخته صهیونیستی جلوگیری کنند.
آيت الله قبلان در ديدار با سفير آلمان در لبنان

 

به گزارش خبرگزای رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در دیدار با سفیر جدید آلمان در این کشور گفت: مردم لبنان با هم برادر هستند و همکاری در امور خیر در تعامل ملت لبنان امری مشهود است.

 

وی افزود: لبنان با تمسک به اصل وحدت ملی و اسلامی،  توطئه های دشمن را خنثی می کند. اسلام همواره حامی وحدت است و هرگونه ظلم و خشونت را مردود می شمارد. اسلام دینی است  که مردم را به عنوان برادر دینی معرفی می کند و نمی توان تروریسم را به این دین رحمانی نسبت داد.

 

این عالم لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه افرزوی های دشمن صهیونیستی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی ریشه تمامی مشکلات و مصیبت هایی است که گریبان گیر امت اسلام شده است. این رژیم اشغالگر با غصب اراضی فلسطین و توهین به مقدسات مسلمانان نماد یک تروریسم بین المللی است.

 

آیت الله قبلان تصریح کرد: کشورهای جهان باید از اقدامات ضد بشری این رژیم افسار گسیخته جلوگیری کنند و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازند.

 

سفیر آلمان در لبنان نیز در پایان، تجلی همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب گوناگون در این کشور را ستودنی خواند و گفت: برای حفظ کشور از گزند آسیب دشمنان روحیه تعاون و برادری بین مردم باید حفظ شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات