۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۰۹۰
حجت الاسلام والمسلمین بطحایی:

بسیجی با بصیرت خود خیانت‌کاران را می‌شناسد

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: اگر بسیجی تقوا داشته باشد خیانت‌کاران را به خوبی تشخیص می‌دهند و به گفته رهبر انقلاب بصیرت چراغ راه است و انسان بی‌بصیرت به چاه می‏افتد، اما آدم با بصیرت در شب تاریک هم راه درست را پیدا می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد هاشم بطحايي

حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم بطحایی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه بسیج یک قشری از جامعه است که بدون توقع و بی ریا به دفاع از انقلابی که از قیام امام حسین(ع) نشأت گرفته، می‌پردازد، گفت: بسیج که از اقشار مختلف مردم تشکیل شده است و نیرویی متحرک و پویا و همیشه در صحنه است و به عنوان سربازهای امام زمان(عج) در صحنه و جامعه هستند که دشمن جرأت نمی‏کند، کوچک‏ترین نگاه خشمی به این سرزمین کند و هر نفوذ دشمن را در نطفه خفه می‏کند.

 

استاد در خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: بسیج یک قدرت برای جمهوری اسلامی ایران است و باید نسبت به بسیج و نیازمندی های آنان رسیدگی شود؛ زیرا در خدمت دین و اسلام هستند و بصیرت آن ها روز به روز افزایش پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی از هر گونه راه خطا باید دوری کند تا بصیرتش افزایش یابد و امروز شیطان‏ها انسانی از شیطان‏های جنی بیشتر هستند، که باید به این مسأله توجه کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بطحایی در ادامه ابراز کرد: استکبار و آل سعود تلاش می‏کنند که بسیجیان را از راه تطمیع و راه های مختلف از راه اصلی گمراه کنند و بتوانند در این قشر با بصیرت نفوذ کنند.

 

استاد در خارج حوزه علمیه قم در پایان اظهار کرد: اگر بسیجیان تقوا داشته باشد خیانت کاران را به خوبی تشخیص می‏دهند و به گفته رهبر انقلاب بصیرت، چراغ راه است و آدم بی بصیرت به چاه می افتد، اما آدم با بصیرت در شب تاریک هم راه درست را پیدا می کند و تقوا و پرهیزکاری بصیرت را افزایش می دهد./875/ت302/ف

ارسال نظرات