۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۰۵۲۱۶
آیت الله قبلان:

مسؤولان با کنار گذاشتن خود رأیی بر اصل مشارکت عمومی تکیه کنند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان تاکید کرد که دشمن از هر ابزاری برای فتنه افروزی در کشورهای منطقه و به ویژه لبنان استفاده می کند.
آيت‌الله قبلان



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت، لبنان را بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری و همبستگی مسؤولان و مردم دانست.

 

وی افزود: برای حراست از تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت باید تمام ارگان های دولتی و غیر دولتی به وظایف خود عمل کنند و تمام مسؤولیت را بر دوش نهادهای نظامی و ارتش قرار ندهند.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: مسؤولان لبنانی باید از اقدامات تعصب محور به شدت دوری کنند و با کنار گذاشتن خودپسندی و خودرأیی بر اصل مشارکت برای حل مشکلات تکیه کنند.

 

آیت الله قبلان با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری مردم، گفت: انفجارهای تروریستی برج البراجنه و معرفی شدن عوامل انتحاری این وقایع تنها یک هدف را دنبال می کرد و آن هم فتنه افرزوی و تفرقه افکنی در لبنان بود.

 

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در پایان از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه کشورهای عربی خواست که با برگزار کردن یک نشست فوری، شرایط کنونی کشورهای منطقه را بررسی و راهکارهای مناسبی را برای مبارزه با افراط گرایی و تروریسم ارائه کنند./1321/ب901/ک

ارسال نظرات