۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۲۵۰
عضو ارشد حزب الله لبنان:

هجمه رسانه‌ای علیه حزب الله برای ضربه زدن به محور مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان به حامیان تکفیری ها در داخل لبنان هشدار داد که در صورت استمرار ارتباط با تروریست ها، به دست نیروهای مقاومت از بین خواهند رفت.
شيخ يزبک

 

 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان، با صدور بیانیه ای، عملیات موفقیت آمیز نیروهای اطلاعاتی لبنان که منجر به دستگیری یکی از اعضای داعش در لبنان شد را تبریک گفت.

 

وی افزود: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، پیش از این وعده داده بود که نیروهای مقاومت ردپای مجرمان تکفیری را در کشور دنبال خواهند کرد و مسیر ارتباطی آنان را مسدود می کنند. با انجام این عملیات این وعده محقق شد.

 

این روحانی لبنان خطاب به کسانی که در داخل از تکفیری ها حمایت می کنند، گفت: تمام کسانی که به هر نحوی با تکفیری ها در ارتباط باشند و یا زمینه فعالیت این گروه های تروریستی را در کشور فراهم کنندد به زودی رسوا شده و با اقدام کوبنده نیروهای مقاومت نابود می شوند.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: هجمه رسانه های غربی و منطقه ای علیه حزب الله در راستای تحریک کشورها ضد مقاومت، مساله تازه ای نیست. دشمن سعی می کند از فضای متشنج جامعه و شرایط بحرانی منطقه سوء استفاده کند و با بهره گیری از ابزار رسانه به محور مقاومت ضربه بزند.

 

حجت السلام یزبک در پایان خاطر نشان کرد: گروه های تکفیری با خوی وحشی گری که دارند دست پرورده آمریکا هستند که با دلارهای حاصل از فروش نفت کشورهای عربی نفوذ خود را در منطقه گسترش می دهند. این گروه ها به ابزار دستی برای استعمارگران تبدیل شده اند تا دیکتاتورهای غربی و آمریکایی و عربی سیطره خود را بر منطقه تثبیت کنند./1321/ب901/ک

ارسال نظرات