۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۵۳۰۳
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

اتاق فکر فتنه برای فریب مردم در انتخابات اسفندماه برنامه جدی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین با بیان این که خیز فتنه گران برای تصاحب مجلس آینده مسأله ای جدی است، گفت: اصحاب فتنه از هر نیرنگ و فریبی برای به میدان آمدن استفاده می کنند شکی نیست، آنها سعی دارند مردم را با چهره غیر واقعی مردم خود نه آنچه که هستند آشنا کنند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی گفت: مجلسی را می توان مجلس تراز انقلاب دانست که پسوند جدی اسلامی را در انقلاب اسلامی مد نظر قرار دهد.


وی افزود: اسلام معجونی انفکاک ناپذیر از قرآن و اهل بیت(ع) است، اگر کسی نماینده شایسته و صالح باشد باید با معیارهای قرآنی زندگی کند.


امام جمعه قزوین با بیان این که تفکر صهیونیستی فقط یهودیان را شامل نمی شود، اظهار داشت: ممکن است از ادیان گوناگون انسان هایی دچار تفکر صهیونیستی شوند؛ قرآن کریم در مسائل معنوی معرفتی می فرماید که مؤمنان زمانی که نام خداوند برده می شود دلشان از شوق و محبت خدا لبریز می شود.


وی ادامه داد: کسی که می خواهد شایسته جمهوری اسلامی ایران باشد باید تکیه گاه، اعتماد و توکلش تنها به خدا باشد، یکی دیگر از مؤلفه های مهم ایستادگی و مقاومت دربرابر دشمن و پافشاری بر ارزش ها است که بسیجیان و شهدای کشور این چنین بودند.


حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که خیز فتنه گران برای تصاحب مجلس آینده مسأله ای جدی است، ابراز داشت: در این که اصحاب فتنه خود را مهیای انتخابات می کنند و اتاق فکر آنها به شدت فعال است و از هر نیرنگ و فریبی برای به میدان آمدن استفاده می کنند شکی نیست، آنها سعی دارند مردم را با چهره غیر واقعی مردم خود نه آنچه که هستند آشنا کنند.


وی عنوان کرد: تلاش های بسیار فتنه گران این روزها مشهود است، طبعا افراد متدین از این تحرکات نگران هستند و این نگرانی جدی است که باید به خداوند متعال پناه برد و به دعا و توسل روی آورد، فرمایشان رهبر انقلاب که هر کدام آن چراغ فروزانی بوده و بصیرت بخش است مورد عنایت همه مؤمنان باشد.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: افراد انقلابی و متدین باید ایثار و فداکاری پیشه کنند و با یکدیگر کنار بیایند، نباید فضایی را ایجاد کنند که سبب بازنده شدن نیروی انقلابی شود که به همین سبب طرف فتنه گر از فرصت استفاده کند و به میدان بیاید.


وی اضافه کرد: وظیفه نیروهای انقلابی و ارزشی این است که برای رضای خدا گام بردارند، باید اتاق فکر داشت و تدبیر کرد که تمامی کارها بر اساس رضایت الهی باشد؛ اگر رضای خدا مطرح نشد جریان مؤمن نیز چند صباح دیگر همانند دیگر جریان ها می شود، امروزه برخی که خواب های آشفته آمریکا و غرب را جامعه عمل می پوشانند روزی به صورت جدی از افراد انقلابی بودند؛ در این جا معلوم می شود که مشکلی وجود داشته و آن در نظر نگرفتن رضای الهی و عدم صداقت بوده است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات