۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۳۰۵۴۰۲
آیت الله بشری نجفی:

رزمندگان با برقراری امنیت زائران به ثواب زیارت اربعین نائل می‌آیند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله بشیر نجفی با تجلیل از زحمات رزمندگان اسلام تاکید کرد که آنان با حراست از مرزها به ثواب زیارت اربعین نائل می‌آیند.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراج تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از سوی آیت الله بشیر نجفی از نیروهای بسیج مردمی در مرزهای کرمه و فلوجه استان الانبار بازدید و فرزند این مرجع دینی به رزمندگان خاطر نشان کرد که آنان بر اجر و پاداش جهاد در راه خدا و زیارت امام حسین (ع) دست یافته‌اند.


شیخ علی نجفی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: امروز توفیق دیدار قهرمانان ارتش و بسیج مردمی در نزدیکی مرزهای کرمه و فلوجه که از زائران اربعین حمایت می‌کنند را یافتیم.


وی افزود: بازدید از رزمندگان با این هدف صورت پذیرفت که به آنان اعلام کنیم که آنان هم به اجر و پاداش جهاد و هم زیارت کربلا نائل آمدند زیرا از زائران حسینی حمایت می‌کنند.


حجت الاسلام مهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی چندی پیش در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد که برخی از رزمندگان خواستار زیارت اربعین و ترک جبهه‌های جنگ هستند اما رزمندگان بدانند که آنها می‌توانند با ترسیخ مبادی امام حسین (ع) در جبهه‌های جنگ به ثواب زیارت اربعین نائل آیند./981/ب902/ک

ارسال نظرات