۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۰۵۵۴۲

رژیم صهیونیستی شبکه های اجتماعی و سایت های عربی را در اختیار خود گرفت

خبرگزاری رسا ـ معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی فاش ساخت که وزارت خارجه یک تیم ویژه برای کنترل سایت های عربی و فلسطینی و شبکه های اجتماعی فعال در حوزه انتفاضه قدس تشکیل داده است.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، زیپی حوتوبیلی معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت: این تیم متشکل از 10 کارشناس فارغ التحصیل یگان اطلاعات است که به زبان عربی تسلط کامل دارند و با فن آوری های روز دنیا آشنا هستند.

وی خاطرنشان ساخت: اعضای این تیم ماموریت دارند با استفاده از واژگانی چون "یهودی" و "چاقو" و امثال آن این سایت ها و پایگاه ها را شناسایی و کنترل کنند.

 

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی چندی پیش در راستای ادامه تلاش ها برای مهار و سرکوب انتفاضه ملت فلسطین با مسؤولان ارشد شرکت های گوگل و یوتیوب دیدار کرد. زیپی حوتوبیلی از مسؤولان این شرکت ها خواسته است تا در مهار انتفاضه قدس با این رژیم همکاری کنند.

 

روزنامه عبری زبان معاریو نوشت: در پایان نشست حوتوبیلی با مسؤولان شرکت های گوگل و یوتیوب، روابط این شرکت ها با رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و قرار شد راهکاری برای نظارت و جلوگیری از انتشار ویدیوهای مربوط به انتفاضه فلسطین در سایت های گوگل و یوتیوب اتخاذ شود.

 

این مسؤول صهیونیستی با سوزان وجسیسکی مدیرکل یوتیوب و جنیفر دفنس مدیر روابط عمومی این شرکت در دفتر شرکت گوگل دیدار کرده و ایجاد راهکاری برای نظارت بر انتشار ویدیوهای مربوط به عملیات های فلسطینیان و درگیری ها با نظامیان صهیونیست در سایت های گوگل و یوتیوب را با آنان مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

زیپی حوتوبیلی معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین مساله تشویق به عملیات های ضد صهیونیستی در سایت های اینترنت که منجر به گرایش بسیاری از جوانان و نوجوانان فلسطینی به این سمت شده است را با مسئولان شرکت های گوگل و یوتیوب بررسی کرد.

 

فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی از روز یکم ماه اکتبر گذشته در اعتراض به تداوم تعرضات وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی فلسطین و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی به خیابان ها ریخته و انتفاضه گسترده ای را به راه انداخته اند؛ به نحوی که هر روز شاهد درگیری های خونین میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی هستیم، جوانان انتفاضه هر روز دست به یک یا چندین عملیات علیه صهیونیست ها می زنند.

 

انتفاضه قدس امروز دو ماهه شد، در این مدت 105 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر هم زخمی شده اند. این حرکت خودجوش مردمی سران نظامی و سیاسی اسرائیل را به شدت وحشت زده کرده است، این سران می کوشند جلوی این حرکت عظیم مردمی را بگیرند و آن را مهار کنند، ولی ناکام مانده اند و همین ناکامی موجب تشدید بحران امنیتی و سیاسی اسرائیل شده است./982/ب101/ک

ارسال نظرات