۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۰۵۵۵۸
شیخ نعیم قاسم:

ادعای مبارزه با داعش از سوی کشورهای غربی یک دروغ آشکار است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که ادامه حیات پر از ظلم و فساد گروه های تروریستی تکفیری در منطقه با پول عربستان و قطر وحمایت آمریکا و کشورهای غربی امکان پذیر شده است.
شيخ نعيم قاسم معاون دبير کل حزب الله

 


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با هیأتی از جنبش " صلح و همبستگی میان سوریه و لبنان" گفت: رژیم صهیونیستی محور تمام بحران های منطقه است. این رژیم ستمگر با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای غربی به دشمنی خود با کشورهای منطقه ادامه می دهد.

 

وی افزود: گروه های تکفیری نیز ابزاری برای استمرار دشمنی صهیونیست ها با مسلمانان هستند. این گروه های تروریستی با اقدامات جنایتکارانه خود شرایط را برای پیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی مهیا می کنند.

 

این روحانی لبنانی ادامه داد: ادعای غرب مبنی بر مبارزه با گروه های تکفیری تروریستی یک دروغ آشکار است؛ چرا که ادامه حیات پر از ظلم و فساد تکفیری ها با حمایت همین کشورهای غربی است. پول عربستان و قطر و امکانات ترکیه موجب قدرت یافتن تروریسم در منطقه شده است.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: چگونه می توان ادعای کشورهای عضو ائتلاف مبارزه با داعش را پذیرفت در حالیکه پس از یک سال و نیم هیچ اقدام مفیدی را از سوی اعضای این ائتلاف شاهد نبوده ایم؟ این در حالی است که روسیه در مدت کوتاهی توانسته است اقدامات بسیار ارزنده ای را در زمینه مبارزه با داعش انجام دهد.


معاون نصرالله در پایان تصریح کرد: مقاومت دائر مدار حق و حقیقت است و امت اسلام همراه این محور به مبارزه با جبهه باطل می پردازند. 5سال از بحران سوریه می گذرد و تا کنون بهترین گزینه برای مبارزه با دشمنان اسلام تمسک به محور شریف مقاومت بوده است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات