۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۰۵۵۶۳
نماینده پارلمان لبنان:

تمسک به محور مقاومت ضامن امنیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی است که ارتباط با آن کشور را به نابودی و هلاکت می رساند.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 


به گزارش خبرگزاری رسا، حسن الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان، در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه جهاد این کشور گفت: معیار ما در انتخاب رییس جمهور میزان نزدیکی رویکرد او با مدار حق و عدالت است.

 

وی افزود: رییس جمهور منتخب باید در حفظ منافع ملی و پاسداشت از سرمایه های کلان مردم حریص باشد و به کرامت ملت لبنان بیندیشد.

 

الموسوی تاکید کرد: اعتماد رییس جمهور منتخب باید بر ارتش و مقاومت باشد و بتواند سرمایه های نفتی لبنان را به نحو احسن مدیریت کند. رژیم صهیونیستی را دشمن اول

لبنان بداند و در برابر توطئه های این رژیم غاصب هوشیار باشد.

 

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: مشکل نظام سیاسی لبنان مشکل اخلاقی است و همین مساله موجب شده که فساد در تمام طبقات سیاسی و اداری کشور اشاعه پیدا کند.

 

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در پایان خاطر نشان کرد: ملت آزاده لبنان خواستار اصلاحات یشه ای در نظام سیاسی کشور است. تمسک به محور مقاومت یک اصل برای  ایمن ماندن در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی است .رژیم غاصب صهیونیستی به مثابه یک غده سرطانی است که فکر ارتباط با این رژیم می تواند کشور را بیمار کرده و بر عمق بحران های موجود بیفزاید./1321/ب902/ک

ارسال نظرات