۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۰۵۶۱۹

دومین شماره ماهنامه آفتاب زندگی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دومین شماره ماهنامه آفتاب زندگی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت الاسلام علی اکبرسبزیان، فعال فرهنگی حوزه علمیه، منتشر شد.
دومین شماره ماهنامه آفتاب زندگی منتشر شد

زهره ظفرنژاد، مدیر اجرایی ماهنامه آفتاب زندگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین شماره ماهنامه آفتاب زندگی  با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت الاسلام علی اکبرسبزیان، فعال فرهنگی حوزه علمیه، منتشر شد.
 
وی افزود: در این شماره می خوانیم: «گفت و گوی اختصاصی آفتاب زندگی با هادی محمدیان کارگردان انیمیشن شاهزاده روم ؛ قصه عاشقی و دلدادگی *گفتگو با مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال های معمای شاه و کیمیا : خانواده؛ هترین دورهمی های دنیاست. * گزارشی از جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه امروزی؛ با کتاب آشتی کنیم.»
 
ظفرنژاد خاطر نشان کرد: همچنین گفت و گوی اختصاصی با رضا صادقی خواننده و آهنگ ساز: عاشق خانواده و اهل بگو و بخندم * بیکاری یعنی تباهی و شکست روایت زندگی احترام پاشا ،کار آفرین برتر و مدیر سازمان های مردم نهاد اسلامشهر *بانوی خستگی ناپذیر ؛ روایت زندگی قرآنی خانم دکتر لاله افتخاری *وردهایی که رمال را به دام انداخت داستانی براساس پرونده واقعی * طنز کتاب بهتر است یا پیتزا به قلم ارژنگ حاتمی*سوگ حسین در کوچه های جلفا از دیگر موضوعات مطرح شده در این ماهنامه است.
 
وی یادآور شد: گزارشی از عزاداری ارامنه اصفهان یادداشت های این شماره:دکتر قاضی زاده هاشمی (وزیر بهداشت )، مهران رجبی(بازیگر سینما و تلویزیون)،دکتر مریم ملک پور (استاد دانشگاه) ، فرشته سلجوقی ،محمود اکرامی ،پروانه رامین ،وحید وزیر مقدم و رضا جعفری و ده ها مطلب متنوع، جذاب ،جدول و سرگرمی و نکات خانه داری و آشپزی به شماره جدید این نشریه اختصاص یافته است.
 
ظفرنژاد خاطر نشان کرد: این نشریه هرشماره را به یک خانواده تقدیم می کندو شماره دو به دلیل مصادف شدن با 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح ،به ایشان و خانواده بزرگوارشان تقدیم شده است.
 
وی افزود: علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می‌توانند به دکه های مطبوعاتی‌ سراسرکشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 38419384-051 (امور مشترکین نشریه) تماس بگیرند. 
 
مدیر اجرایی ماهنامه آفتاب زندگی ادامه داد: همچنین علاقه مندان برای تهیه نسخه الکترونیک مجله می توانند به آدرس الکترونیکی
http://www.jaaar.com/archive/AftabZendegi مراجعه کنند.
 
گفتنی است، این نشریه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت الاسلام علی اکبرسبزیان، فعال فرهنگی حوزه علمیه، منتشر شده است که در آن «خانواده ایرانی» را در کنار دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی روز، محور بحث قرار داده است. /917/پ202/ی

ارسال نظرات