۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۳۰۵۹۸۸
اتحادیه روزنامه نگاران عرب:

پرونده مجازات جنگی اسرائیل به محاکم بین المللی تحویل داده شد

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه روزنامه نگاران عرب با محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس خاطر نشا کرد که پرونده جنایت‌های جنگی اسرائیل به دادگاه بین المللی تحویل داده شد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب بر لزوم نقش آفرینی این اتحادیه در رویارویی با تروریسم به شکل عام و تروریسم اسرائیلی به شکل خاص تاکید کرد.


در بیانیه صادره از سوی این اتحادیه در اختتامیه نشست تعیین دبیرکل اتحادیه روزنامه نگاران آمده است: پس از بررسی‌ فراوان مقرر شده است تا پرونده فلسطین به محاکم بین المللی ارجاع داده شود تا مجازات مجرمان اسرائیلی در دستور کار این محاکم قرار گیرد.


در این نشست به بررسی شرایط خاص روزنامه‌نگاران فلسطینی و سختی‌هایی که در اثر تجاوزگری وحشیانه رژیم اشغالگر قدس متحمل می‌شوند، پرداخته شد.
این اتحادیه همچنین به موضوع یمن اشاره و تاکید کردند که نباید جنگ با تروریسم به دستاویزی برای تحت فشار قرار دادن خبرنگاران و جلوگیری از آزادی آنان در نشر اخبار به صورت صحیح تبدیل شود.


اتحادیه روزنامه نگاران عرب همچنین آمریکا را به لغو تحریم‌های اقتصادی از مردم سودان و حذف نام این کشور از لیست کشورهای حامی تروریسم دعوت کرد./981/ب902/ک

ارسال نظرات