۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۰۶۱۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با بیان این که باید دوستداران واقعی شهدا برای بقا و ماندگاری نظام اسلامی تلاش کنند، گفت: با حضور جوانان در یادواره‌های شهدا باید ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم.
حجت الاسلام عبدالعلي گواهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمود رسول الله امروز در یازدهمین یادواره شش شهید روستای زرندین علیا شهرستان نکا به شکوه عظمت حضور امت اسلامی در اربعین اشاره کرد و گفت: عاشقان حسینی با راهپیمایی حسینی بار دیگر ارادت و دلدادگی خود را به آرمان ها و اهداف تعالی بخش امام حسین(ع) به دنیا نشان دادند.

 

وی با بیان این که عاشقان و ارادتمندان ساحت حسینی کیلومترها را با پای پیاده طی کردند تا دلدادگی خود به امام حسین(ع) را به جهانیان اثبات کنند، خاطرنشان کرد: عاشقان حسینی با حضور میلیونی خود در اربعین حسینی به دشمنان نشان دادند که مدافع حقیقی اسلام ناب هستند.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که امت اسلامی امروز بیدار و هوشیار تر از هر زمان دیگری در مسیر حق و حقیقت حرکت می کنند، بیان داشت: شیعیان نیز به یاد کاروان حضرت زینب (س) پای پیاده روز اربعین به زیارت امام حسین(ع) رفتند تا شاید گوشه‌هایی از حال و هوای آن کاروان را درک کنند.

 

وی حضور میلیون ها زائر در کربلا را تجدید بیعت با سید و سالار شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: پیاده روی مردم برای  رسیدن به کربلا از اجر و ثواب بسیاری برخوردار است.

 

حجت الاسلام گواهی با بیان این که امام حسین(ع) بزرگ پرچمدار آزادی و آزادگی در عصر دوران خود و عصر کنونی بودند، افزود: حضور در انجمن‌های شهدا افتخار بزرگی بوده که نصیب هر فردی نخواهد شد و باید این اجتماعات را قدر دانست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله در ادامه سخنان خود با بیان این که باید دوستداران واقعی شهدا برای بقا و ماندگاری نظام اسلامی تلاش کنند، افزود: با حضور جوانان در یادواره‌های شهدا باید ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم.

 

وی با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت. 

 

حجت الاسلام گواهی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

وی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

 

حجت الاسلام گواهی با بیان این که کسانی که بعد از جنگ ماندند رسالت شهدا را به دوش می‌کشند، افزود: پاسداری از خون پاک شهدا که برای اسلام، قرآن و انقلاب ریخته شده است یک تکلیف شرعی و ملی است.

 

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی مکان ارزشمندی برای معرفی ارزش‌های ایثار و شهادت است، گفت: تقویت و تداوم مجالس استقبال از خانواده‌های شهدا سبب ماندگاری نظام مقدس اسلامی می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به وجه تسمیه و اثرات نامگذاری اربعین در تاریخ اسلام و زندگانی بشریت، افزود: یکی از علائم انسان مومن، درک اربعین و زیارت اربعین سالار شهیدان بوده که در کربلای معلا به اوج خود خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه ابهت ایران اسلامی در عرصه منطقه مدیون شهدای والامقام و مردان بزرگ این دیار بوده است، گفت: امروز روحیه بسیجی ایران اسلامی در جهان الگو شده است.

 

حجت الاسلام گواهی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پایان امسال در ایران اسلامی، افزود: مردم با هوشیاری و حفظ وحدت بین گروه‌های سیاسی و دولتی، انتخابات پرشور دیگری را در ایران اسلامی رقم خواهند زد./950/202/ب1

ارسال نظرات