۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۰۶۳۴۶
مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه:

پیاده‌روی میلیونی اربعین به برکت خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت: اگر امروز میلیون‌ها عاشق حسینی از کشور به سمت کربلا حرکت می کنند، همه به برکت خون شهدای دفاع مقدس است.
يادواره شهداي منطقه بهار تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام یاروند، مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر 21حمزه آذربایجان عصر امروز در یادواره شهدای منطقه بهار تبریز اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید قدرشناس این نعمت بزرگ باشیم.


وی با بیان این‌که امنیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: اگر امنیت و ثبات در کشور حاکم نباشد، رشد اقتصادی و رفع مشکلات بسیار سخت خواهد بود، اگر امروز میلیون‌ها عاشق حسینی از کشور به سمت کربلا حرکت می‌کنند، همه به برکت خون شهدای دفاع مقدس است.


حجت الاسلام یاروند با بیان این‌که تا آخرین قطره خون از آرمان شهدا دفاع و مانع از نفوذ دشمن به کشور می شویم، تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان عالی نظام خطر نفوذ دشمن به بهانه‌های مختلف را هشدار داده‌اند، اگر این مسأله با غفلت همراه شود، دشمن در براندازی انقلاب اسلامی امیدوار خواهد بود.


وی با تأکید بر این‌که پیام امروز شهدا ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای امام خامنه‌ای است، گفت: پیامی که شهدا به ما داده‌اند؛ ایستادگی، صبر، استقامت و عزت است و برگزاری یادواره شهدا می‌تواند هم عامل همدلی و همزمانی دولت و ملت باشد و موجب یادآوری آرمان و اهداف شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی شود.


حجت الاسلام یاروند با بیان این که نظام اسلامی ایران در سایه ارزش‌ها و آرمان های شهدای دفاع مقدس عزت حقیقی خود را یافته است، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم، چراکه دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند.


وی افزود: اگر ارزش های دفاع مقدس در جامعه کمرنگ شود، آرمان شهدا فراموش خواهد شد، امروز وظیفه همگان است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنند، هر چه داریم به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه و مدبرانه ولایت فقیه است.


مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر 21حمزه آذربایجان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نفوذ دشمن، افزود: متأسفانه عده‌ای در کمال بی‌انصافی از سخنان مهم رهبری استفاده جناحی کردند که اشتباه است، نباید جریان‌های سیاسی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مصادره به نحو مطلوب بکنند.


وی با تأکید به هوشیاری و حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام یادآور شد: اسفند ماه سال جاری یکی از حساس‌ترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب برگزار خواهد شد، که هم نیازمند حضور حداکثری و هم آگاهانه مردم در انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان وکیل ملت در مجلس هستیم.


گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و نجفی شهردار تبریز همراه بود، از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تبریز تجلیل به عمل آمد./935/203/ب2

ارسال نظرات